Followers

Wednesday, March 30, 2011

Update : camne ni?



salam semua

ni draft mlm td.. x sempat nak habeskan cerita pasal cik annur tetiba menangis bgtau dia sakit tekak + demam :( dah 2-3 mlm dia ngadu tekak dia sakit. kami tatau dia sakit tekak cam nak selsema or sakit kt lidah dia or  ada ulser dlm tekak dia ... pagi td kol 5 pg dia tiba2 nangis bgtau sakit perut... ni kes mkn ubat demam mlm tadi la... cik annur ni ada alah kepada sesetengah ubat demam..mmg dia kembung teruk klu salah kasi ubat. saya tggu sampai kol 10pg  ni klu tiba2 mak tok dia kol bgtau dia demam semula, saya akan apply cuti la nampaknya hari ni.... semoga cik annur sihat2 saje...

baru kol mak tok annur, dia kata annur demam bila dah cecah 4 jam lepas mkn ubat... so kena gak bg dia ubat demam bila dah nak msk 5 jam gap ... risau plak rasanya... 


*********************************************************

td dalam kelas en abu kol bgtau saya dipanggil lagi utk menduduki  Program Pusat Penilaian Kompetensi Jawatan Pegawai Penerangan (Pelajaran Kesihatan) Gred  S41di Kementerian Kesihatan Malaysia

sebelum ni ada gak dpt panggilan jawatan camni tp bwh Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan Malaysia tp kebetulan time tu betul2 baru sampai dr bandung + saya tetiba demam & sakit perut yg dasat...saya cuma sempat buat 1 hari sahaja... ahad tu mmg tumbang habes. 
ni dpt plak sekali lagi ...saya 50-50 plak pasalnya ujian akan diadakan pada hari rabu & khamis.... yg lepas tu sabtu & ahad.... erkhh nak kena apply cuti plak 2 hari... ni yg lemah. dah la mggu tu mggu final exam. ummm ada lbh kurang 1 bulan utk fikir... klu x pergi kang takut plak disenarai hitam oleh SPA..dah diberi peluang x mo p.. bila x dipanggil interview ke hapa haku meroyan marahkan SPA.... hahahaha camne nih?


5 comments:

Jasfyra said...

dilema ni sue..kalo aku pun pening nk pikir..apa2 pun harap ko dpt buat keputusan yg terbaik ye

ZanaNordin said...

mmg dlm dilemma sue kalau mcm nie
tp aku harap ko boleh buat keputusan yg terbaik..
nampaknya mmg rezeki ko tu sue
sayang gark kalau di lepaskan..
yang 1st tu rupanya ko tak habiskan yerk
so, nie kira 2nd chance ko sue...
2 kali di buka pintu peluang utk ko...

harap ko fikir2kan sedalam2 nya k

Nandre The Legend said...

aku cadangkan elok kome pegi je, sebabnya inilah satu rejeki Tuhan nak bagi kat kome nie.

Apa lagi, ambek cuti tanpa gaji 2 hari... mesti senang hati pegi periksa tu.

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

fikir baik2 sue, peluang bukan senang nak datang.. nak dapat jawatan dalam kerajaan mmg susah sekarang ni.. kalau haritu sue dapat kat KPKK, sama la kementerian dengan akak..

akak doakan sue berjaya dalam exam dan juga berjaya dapat jawatan tu ok.

Nandre The Legend said...

aku rasa aku nak masuk dalam PKR la...

Related Posts with Thumbnails