Followers

Tuesday, March 15, 2011

berendam sampai terbakor @ Desa Waterpark

as salam uolls :)


oleh kerana minggu ni cuti sekolah dan kerana en abu o/s ke sabah maka sabtu baru ni kami telah membawa cik annur ke Desa Waterpark sebab mmg tau dah sepanjang cuti sekolah ni dia akan dok umah je ngan mak tok...sian anak ku... mula2 jumaat tu dok pk nak ke PD tp risau plak tsunami lah..hujan lah so x jadi, blk kelas jumaat mlm tu on tenet tgk rega tiket sunway lagoon & desa waterpark . hasilnya km ke desa waterpark, tiket murah, kolam pun byk sesuai ngan kanak-kanak.

tiket:
dewasa RM20.00 seorang 
kanak-kanak RM14.00 seorang

okeh ler tu kan.. xdelah mahal bebenar ... byk plak tu kolam2 yg sesuai ngan kanak2, utk dewasa maybe ler depa rasa x mencabar tp as mak ni saya rasa mmg berbaloi ler dtg ke desa waterpark pasal setiap sudut depa letakkan penjaga siap sedia ngan wisel kot2 ler ada kecemasan ke hapa... mmg insha -Allah selamat ler anak2 kite... mandi punya mandi ( read : berendam) mmg x sedar masa berjalan....sedar2 dah berjam-jam kt sana.... balik rumah tgk semua terbakar! hahaha annur & ayah dia merah2...mama dia huhuhu kulit gelap lg ler nampak gelap....cessss

cik annur di pintu masuk...

jom mandi syok woo cuma kami x sempat mandi tang yg berombak-ombak tu..sebijik cam laut.. pasal dlm kol 3 dah start gelap...elok2 kami tukar baru je ...hujan pun turun... nasib mai dr kol 11pg...

sblm masuk kami dah tibai megi goreng + roti telur.. sggh 7E beli biskut, jajan & air semua...seludup msk dlm sana..klu ikutkan x bleh bw makanan...pasal ada byk gerai jual makanan...tp km tetaplah nak gak seludup..hahaha

ada tempat simpan pakaian... 1 loker rm2 tp blh guna sekali je...misalnya korang dah letak brg suma..tp terlupa nak amik kamera or duit..buka loker nanti x bleh kunci dah..silalah beli token lg sekali...gitu


alalalo tomei dua beranak ni... anak manja apak dia nih!


makan dulu...cik annur ulang makan megi goreng... km tapau sebungkus.

lepas makan main buih plak, mahal pistol ni ..beli kt dlm desa waterpark.. len kali sapo nak p silalah beli siap2 apa-kebenda-yang-anak-korang-suka-main...




x byk gambar yg kami amik...kami bz berendam tu...hahaha

ok dah siap mandi dan pakai semula baju tadi .... sementara tggu ayah amik kereta, masa ni hujan agak lebat mama & annur posing2 sekitar desa waterpark...
annur posing konon2 kasi kura2 makan biskut dia :)




mama & annur si budak comot ni.... insha-Allah bulan depan nak p lagi... nak bw mak tok & acu plak berendam .... sapa nak join? moh ler kite p ramai2 baru la syoikkkkkkkkk



autopublish


4 comments:

Cik Nurul Pinky said...

muka fotostatlah akak ngan mariam hehehehe

toni braxton said...

nak pi jugak lah

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah bestnya sue...kita tak pernah pi lagik selalu lalu lalang je kat situ

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

nurul - ye ke? hehehe kulit je lain2 kan?

toni- jomsssss

anje- sonok anje, ajak ler papa balqish p sana....murah pun murah..parking free

Related Posts with Thumbnails