Followers

Monday, March 07, 2011

Bandung






1-4 March 2011 @ Bandung

al-hamdulillah saya, zana & yong sudah meyelesaikan misi ke bandung yg telah dirancang dari taun lepas... hahaha  cerita lanjut saya akan buat kemudian kalau saya rajin... kalau saya malas korang baca kt blog zana sudahlah ye .... insya-Allah zana akan buat lengkap pasal dia siap ada buku nota hihihi gudjob...resit2 kami makan pun ada pada dia rasanya... chaiyok zana! you can do it! go zana go!

saya tepek pic rawak dl la yeah... nanti2 lah kalau ada mood saya cerita :)




 saya susah hati pasal ;
saya masih sgt2 tak sihat
spek mata saya patah (dah buat baru pun tp kenangkan rm yg melayang ...byk tuuuuu)
esok mlm saya ada kuiz subjek dr. laili (saya blum baca walau sepatah perkataan)
saya belum siap asgmnt pak ray (org lain dah dpt markah pun)




9 comments:

Cik Nurul Pinky said...

akhirnya kaki sudah jejak tangkuban perahu hehehe

Jasfyra said...

ala..rajin la sue..plz...
aku xsabar tunggu cerita zana ni..hehe

Syasmeen said...

wah bestnya dpt gi ngan kwn² like yong & zana...ingatkan sape la kwn² tuh

♥Azie♥ said...

CEPAT UPDATE..BEST2

onniesham said...

sonok shopping kat sana?? rambang mata kan. hahaha. penuh la lemari maryam ngan baju2 baru.

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

alhamdulillah dah selamat pergi dan balik.. mesti sue enjoy abis kat sana kan.. banyak tak shopping

Zana_MamaBatrice said...

phewwittt
updateee cepat...aku di landa kemalasan di samping line tenet yg cam siput nie...adeh...

cun plak tengok gambar kita kat tangkuban perahu tu erk.....

mar!ahaf!z said...

bestnye jenjalan, dpt shopping.. hrp ilang la segala stress.. now gi siapkan eseimen tuh!

Ciklinn said...

huwaaaaaaaaa bilalah aku dapat join korang nie...... huhuhuhu bestnyer jalan2 besama2 kawan2....

Related Posts with Thumbnails