Followers

Sunday, February 13, 2011

rajin rajin rajin





peringatan utk diri sendiri !

jgn selalu sgt sebut malas... nanti betul2 malas walaupun sebenarnya pura2 malas huhuhu lepas ni kena selalu positif maka kenalah sebut rajin walaupun sebenarnya malas...huhuhu mencik ahh! 

oklah mau gosok baju kerja utk esok.... "rajin" nya nak p kerja esok... huhuhu ni pun tgh "rajin" nak gosok baju...nasib esok maryam pakai baju sukan.. selamat x yah gosok baju tadika dia... lalalala



2 comments:

Zana_MamaBatrice said...

go sue go
me too...ha ha ha..nasihat yang sangat berguna...
yelah..kadang2 coz' kita dah set kat mind kita yg kita nie malas nak buat kerja tu...sure, automatik mmg jadi malas punya kan...

amien7 said...

itu penyakit 'M' dalam kapla juga ada duduk....

Related Posts with Thumbnails