Followers

Wednesday, February 09, 2011

CNY @ Berseri, Perlis



salam all,

mok cik bizi sgt2 minggu ni sampai erkk tataulah....ni tayang gambar cincin tunang adik mok cik je la dulu sebagai pembakar smgt utk mok cik buat n3 ni sebelum basi serta penyakit M mok cik kembali menyerang! hahaha lagi pun lama2 tak hapdet pun tak elok gak utk kesihatan nuffnang pembaca blog mok cik, kang semua rindu ... lol lol lol 

ok tata, nanti ada masa mok cik sambung cerita sket2 pasal majlis pertunangan adik mok cik yeah...


3 comments:

MamaBatrice said...

va va va...sweet jer deco nyer sue
cincin pun lawa ko

Anonymous said...

nuffnang hang berapa ribu dah?

maher zain said...

awat komen kat atas tu tak buleh komen? enablekan lah dia punya komen...

Related Posts with Thumbnails