Followers

Monday, February 14, 2011

Acu dah bertunang dgn kak Milla


 salam semua,

hahaha nyampah tgk n3 ni tersadai dlm draft ! nak buat camne bizi sgt2... bukan buat asgmnt pun kt rumah tp dok melingkar depan tibi...layan CSI & 24 or apa la kt 701/702/703 hehehe oh ya lupa nak bgtau maryam dah pandai tukar saluran tibi ! kejap2 kang dia p tekan 611/616 etc... tensen2 dulu dia x reti sejak akhir2 ni makin pandai plak dia tukar sana-sini... huhu tak x bleh kelentong dia dah... 

ok jom layan gambar2 yg sempat di snap ...tak byk sgt pasal ai lah tukang sipakan hantaran, ai lah nak siapkan anak, ai lah nak buat itu ini termasuk lah pegang kamera... maklumlah adik badek x ramai...ai plak sorang pompuan.... lelaki mana la nak pk benda2 halus ... 

kami bertolak drpd a.star, mak dan ahli rombongan lain dr sp... sampai umah milla kol 3 ptg rasanya, terus di jamu mkn tghari... makan2 suma msk dlm umah mulalah sesi bertunang ... merisik dan meminang buat kt telefon je... hahaha bapak senang kan...mujur belah pompuan pun faham km ni jauh.....

ikut serta dlm rombongan ini ialah pak chaq, pak teh & famili serta sepupu saya yg rasanya ada antara korang kenal dan baca blog beliau ...hehe cube KLIK beliau sepupu saya.. bapa beliau adalah abg kpd mak saya :)


macam yg korang tau tema hantaran lelaki ke pompuan adalah putih + merah.. inilah dia hasil kerja-keras-tangan kakak kepada yg nak bertunang cube teka sapa org itu? :P

 kami bawa 7 hantaran termasuk cincin...sireh junjung tempah kt s.petani je..settle, besar gedabak ( tgk pic atas ) RM30 tunai... sgt ler murah!

hantaran drpd pihak pompuan ke lelaki...tema hijau! chantekkkk 


 perempuan balas 9 hantaran ...


time utk sarung cincin... kejap je depa bincang2 siap terus panggil kuar milla terus sarung cincin

 ok sah bergelar tunangan cu mir

 bersama barang hantaran.... time ni dah nak blk depa dah tukar hantaran pompuan ke atas bekas hantaran yg km bw.... 


maryam panggil kak milla..belum jadi maksu lg.. tggu taun dpn baru tukar title hehehe

cincin pilihan bakal kak ipar ...cube teka siapa? hahahaha


selamat bertunang acu & milla 
04 feb 2011 @ berseri, perlis







autopublish

1 comment:

☆ lieya latif ☆ said...

cantik hantaran sue...berbakat rupenye ko gubah2 hantaran nie...aku?jgnharap laa tangan bangku koooo heheheheeh...

semoga mempelai selamat ke alam rumahtga pulak lepas ni yeal...amin

Related Posts with Thumbnails