Followers

Wednesday, January 19, 2011

tolong kawan

 
kawan opis minta tolong buatkan hantaran utk majlis perkahwinan dia... bincang2 tema & kaler yg dia nak sekali ok lah sama kaler ngan adik ( cu mir ) punya hantaran .. oh ya adik saya akan bertunang dgn org perlis CNY ni.. insya-Allah :)

maka dgn itu terhasillah hantaran seperti dibawah ni... putih, silver + merah ( mcm biasalah kaler fav gue merah)

ni dia bakul2 hantaran dia... semua dah siap kecuali bakul buah.... nanti just letak brg hantaran pastu letak je bunga tu sebagai penyeri....

 
ni plak hantaran yg dah siap hias :)

bolehlah kan bagi org yg x pro ni... hahaha janji tuan badan puas hati dgn brg dia...
sebenarnya klu ikut saya tolong beli brg + ajar sekali - dua je cara nak buat ni... tuan punya badan + kawan2 opis yg lain tolong buatkan...bukan susah gam sana-sini siaplah, yg penting rasanya kombinasi kaler yg digunakan bukan mahal murah bahan yg kite gunakan ...  seronok buat sama-sama ni... time rehat je tau kami buat kerja ni bukan time kerja, semua pun faham undang2 time kerja kan ...

bunga tu semua saya buat sendiri saya rasa saya buat 3 set je..yg lain tu semua budak2 lain buat.. hebat2 belaka sekali tunjuk terus pandai... km buat 9 hantaran ... settle kejap je..jumaat rehat 2 jam mmg sempatlah...

gambar x bape nak clear pasai guna hp ... tggu time cu mir bertunang insya-Allah gambar clear...hantaran lbh kurang camni gak.. kata sama idea ...hahaha saya mmg suka siapkan awai pasai la ni sibuk ngan "sekolah" pastu ujung mggu ngan asgmnt..mcm2 hal so buat siap2 simpan dlm plastik besar, nanti just letak brg2 hantaran dlm bakul2 tu kemudian tepek munge...settle, time bz2 ni kena plan klu tak kompom haru-biru kot2 masa tu tetiba tak sihat ke hapa ke udah la mmg saya sorang je kakak yg ada... dan kakaknya pulak bukan pro buat2 benda ni..setaun sekali pun payah... keh keh keh





autopublish

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah terra gak ko sue bab2 ni yeak...cayalah....kire okey laa ni.....kemas dan rajin ko buat ...

oo adik ko nak bertunang CNY ni yeak...aku pun same sue, adik aku yg pompuan tu nak bertunang CNY ni jugak.....hi hi hi...tapi adik aku kan pompuan sume die buat sendiri, aku sponsor kek ngan buah jek heheeheh

abbyRahim said...

k.sue...sp nk bertunng?

minus said...

abby bila nak bertunang?

fulamak, suhana jadi penolong kawan la... menag terer la, sempat lagi dengan assignment mingguan, memang terer la

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah ada bakat la sue.. ok sangat tu untuk hantaran bertunang..

adik bungsu sue nak bertunang ke.. ramai yang bertunang CNY ni kan

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah, kira tangan seni jugak la sue ni, cantik je...

abbyRahim said...

minus: ntah ble nk brtnng...tgh mncarik lg...huhuhu

Related Posts with Thumbnails