Followers

Monday, January 10, 2011

tak agak-agak



 salam semua :)

tak agak-agak baru seminggu bergelar pelajar jerawat sudah naik 5 ketul! hoh apakah???  kelas 4 kali je seminggu tapi apasal jerawat 5 bijik ??? 

last week adalah minggu pertama masuk kelas, tiap2 lecturer sudah kasi asgmnt ! hohoho sabo je la... terus dpt setiap subject paling sket 3 jenis asgment... * pitam sebentar :P rasa cukup 2 taun ni jadi bulan muka haku ... sob sob sob
 


5 comments:

makcikrehan said...

hohoho...sbb tu aku takmo sambung blaja tau dik! wakakakakak. alasannnnn

Jasfyra said...

xpe sue...ko kena kuat k ;)

☆ lieya latif ☆ said...

dugaan sue..alahai sue ko kuat punye....don wori tu jerawat manje2 tu heheeheheh....

onniesham said...

sbb tu aku xmo smbung blajar..kukuh kan alasan?? hehehe xde lahhh.. sbb lain tu jerawat tumbuh. byk berangan kot??? hehehe

stone coffin said...

jerawat tu tumbuh sebab makanan kita banyak minyak. makanan masak sendiri atau masak di kedai... Atu sistem badan memang tak dapat elak benda ni. Jagalah permakanan anda, sayuran mesti banyak... kurangkan benda banyak krim-krim ni.

Baca buku panduan mengurus stress, cari kat MPH, murah saja.

fadzilah Kamsah pun ada buat buku macam ni..

Related Posts with Thumbnails