Followers

Monday, January 17, 2011

pernah tak kau ...

pernah tak kau ...

rasa nak menangis tapi airmata takmo keluar ...bengong betulkan?

rasa nak makan tapi tak lapar... kronik nih tapi ok gak buleh kurus sket

rasa loya tapi bukan mengandung pun lol lol lol

rasa nak buat sesuatu tapi kau rasa blurrrr sesangat haihhhh

nak berfikir tapi tak terfikir pasal fikiran kau kosong sedihnya lah saat kerja melambak pulak tu

rasa kau tidur tapi sebenarnya kau tak tidur bila 1 jam sekali kau akan terjaga 

rasa berdebar-debar sehingga menyampah apa ke halnya dgn kau nih!

rasa nak merajuk tapi tatau pasai apa padahal sebelum ni hati kau sgt kental setakat org perli or kias-kias mengata kau, kau boleh buat dek lagi tapi kali ni rasa goyah sket ...adakah faktor usia? erkkk

rasa nak lupakan segala-galanya tapi tak berdaya pasalnya kau harus juga hadapi walau sejauh mana kau lari atau cuba buat-buat lupa

rasa sedih dengan diri sendiri, ragu-ragu dengan keupayaan mental dan fizikal sendiri ... syaitan sgghlah!

rasa dah buat yang terbaik sehabis daya tapi masih lagi belum capai target.... ke aku sendiri yg terlebih target?

rasa kecewa dengan keadaan sekeliling sedangkan kau sebaik mungkin cuba senangkan semua pihak :(

rasa nak maki orang  hehehe kalaulah boleh buat camni kan best... rilek2 biar org buat kite jgn kite buat org...

rasa nak luahkan segala rasa hati tapi kau tak ada kawan baik ? ermmmm 






itulah rasa yang ku rasakan.... 

ya Tuhan ku bantulah hambaMu ini... ampunkanlah segala dosa-dosaku...

6 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

relaks sue
ko ngadu ler ngan cik abg ko sue..insya allah, hubby kita adalah kawan yg terbaik buat kita sue
tak pun..ko mengadu padaNYA
sesungguhnya DIA maha mendengar...

tarik nafas dalam2..
ko bygkan yg indah2 saje..
insya allah ko ok..
stress kot

syia said...

la..akak..apa jd ni?? pasal assignment ke??

yong ibu chem said...

apsal su????

pd Allah kita mohon petunjuk..

fadzilah kamsah said...

ya suhana terasa dirinya tidak kuat untuk menghadapi semua itu. Oleh itu, mari kita sama-sama pergi ke kem motivasi diri anjuran dr fadzilah kamsah.

bagaimana mengenali diri dan potensi diri serta kekurangan diri serta cara-cara mengatasi semua masalah itu.

Wati3qv3 said...

salam

jenguk puan su kat sini.. sabar yer su

☆ lieya latif ☆ said...

kuat kan semangan sue...mmg ade kadang kale dlm hidup kite kite akan rase mcm tu.....

insyallah aku tau ko kuat......

Related Posts with Thumbnails