Followers

Wednesday, January 12, 2011

maryam dan uniform tadika beliau

bizi ni tak sempat nak stori-mori ngan korang, kite layan gambar jela eh

tarraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
ini dia maryam dgn uniform beliau...smlm dia bw balik saiz S tgk dia bleh pakai, longgar sket je... cunlah! so ari ni maryam pegi tadika pakai unifrom dia :)
 tetiba maryam suka sgt bantal ni..dah jadi bantal busyuk dia ! sob sob sob tp as mak yg kijam aku tetaplah msk dlm mesin basuh hahahaha dan basuh itu bantal!
tudung dia cam x elok sgt..herot-petot tp dah budak kan yg pakai...cute je pun :P cuba mak dia yg pakai tudung camni..x kuar rumah gamaknya... lol lol

masa ni suh dia buat posing baca doa...x mo plak dia wakakaka
al-hamdulillah maryam hepi di tadika baru ni :) hari2 dia seronok cerita apa yg dia blaja.... makanan pun sedap kata dia... siap kata tak cukup dia nak lagi.... oh anak :) maybe pasai dia baru baik demam selera baru nak pulih ...







autopublish

3 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Chumel ler kombinasi merah+putih, nampak cam org dewasa..
kalau dah herot2 camtu mmg susah nak betulkan..kena tukar awning la nampaknya..tapi takpelah cenonet yg pakai still nampak cun

☆ lieya latif ☆ said...

ouuuu...merah mak ngah...syomel...jarang aku tgk uniform kaler merah sue....lain dari yg lain nie....cute tetap cute tauuu!!

onniesham said...

merah menyala kain uniform maryam. sama la ngan skirt echa. hahaha echa pakai skirt okeh. kekeke.

maryam dah baik demam ke? blajar rajin2 yer.

Related Posts with Thumbnails