Followers

Friday, January 21, 2011

korang ada ke?






korang ada ? hahahaha al-hamdulillah hari2 dpt bekal utk bfast + lunch drpd mak tok maryam...

bukan saya minta buat ye dia yg sukarela pasal kesian kt anak yg x bleh kuar waktu lunch pasal masa tu la ada masa sket nak tgk2 nota, nak cari2 bahan utk asgmnt ... segan plak nak kirim kt kawan2 hari2 klu dah hari2.. so mak tok buatkan bekal utk saya :) hebat oh mak saya :) pagi2 dah masak lauk.... korang ada ke?

kdg2 sian gak kt dia... tp dia plak rasa bsalah klu x dpt masak.. hahaha apa la mak ni... sowi tau dah tua2 ni susahkan mak... nasib baik saya sorang je anak pompuan klu x sure adik beradik lain dengki pastu berebut nak  mak dok rumah masing2... 

harap tak lama lg saya dpt senangkan mak ... semoga mak sentiasa diberikan kesihatan yg bagus... 

ada kisah yg nak saya ceritakan kepada semua... ada 2 peristiwa yg tak dpt saya lupakan... yg sentiasa buat saya rasa menyesal dgn tindakan saya kepada emak... sepatutnya pada usia itu saya sudah boleh berfikir tentang mak tentang keadaan keluarga kami pada masa itu ... tp apakan daya... saya ikutkan sgt perasaan ... sampai skrg saya rasa bersalah :(  ketika itu saya berusia 16 & 17 thn klu tak silap... n3 itu tak pernah dipublish kerana tiap kali nak tulis airmata pasti berguguran...  tggu hingga saya bersedia membuka pekung didada...







ya Allah yg Maha mendengar dan memberi, perkenankanlah doa dan hajat saya.. Amin

6 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

untungnyer sue....
mak ko duduk ngan ko ker sekarang..? ok ler tu...at least ada gark dia kawan kan...suka ler maryam mak tok duduk ngan dia..

ko sama ngan aku kan..
anak perempuan tunggal dlm family
tp kalau nak ikutkan..adik aku no. 2 lagi manja ngan mak aku berbanding aku..ha ha ha ha..

tulah sue, kalau di fikir2kan..
aku pun byk buat dosa ngan mak aku
ada 1 peristiwa yg buat mak aku betul2 kecewa dgn aku..tp tulah...aku pun sama mcm ko, belum bersedia membuka pekung di dada....

harap mak kita sihat sentiasa agar kita dpt berbakti dgn mereka hingga ke akhir hayat

johnny ringo said...

apa lagi bawak la ke opis, takkan nak promo dalam web ja..

hahahahahahahaah

☆ lieya latif ☆ said...

bestnye sue...jeles i tau heheheeh.....

tu la kan, mesti ade punye yg kite telepas buat.....tapi tak telambat kite nak tebus balik sue...bahagiakan laa mak kite selagi ade hayatnye....

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

bestnyer..masakan mak memang terbest kat dunia..walaupun telur dadar..hahaha..
ni jealous ..setiap hari mak masak..adeer kasih sayang disitu..cuma akak jer tak reasdy nak masak utk JR lagi..hahaha..dasar pemalas..

ok..kalo dah ready citer yer...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

syukur la ada mak yang duduk sama dan boleh siapkan persiapan anak2.. tak semua orang berpeluang macam tu..

sue ada.. akak tak de, maklum ler mak jauh di kg ...

uda said...

sama la kita su..cuma aku tak bwk bekal tapi tiap2 pagi bekfes kat rmh..
tu yg rasa best dok ngan mak..hehe

Related Posts with Thumbnails