Followers

Thursday, January 13, 2011

keputusan yang agak berat terpaksa dilakukan

salam,
hati saya tidak setenang selalu sejak 2-3 hari ni...hurmm atas desakan mental+ fizikal dan faktor sekeliling seperti kerja, masa, kesihatan, keluarga etc saya telah fikir semasaknya utk drop/gugurkan 1 subjek  dari 4 kepada 3 supaya mental dan fizikal saya lebih seimbang.... masih belum buat permohonan tp sudah berkira-kira subjek mana yg harus dilepaskan dulu... susahnya nak buat keputusan ini tp bila mengenangkan apa yg harus saya lalui jika terus kekal dgn 4 subjek... maka saya terpaksa lepaskan juga. kerja pun penting, nak kena jaga gak... so xpelah..kite pelan2 kayuh janji apa yang telah dimulakan tidak diberentikan.... positif suhana! positif!



" ya Allah yang Maha Mengetahui, dorongkanlah aku ke jalan yang lurus dan permudahkanlah segala urusanku dalam membuat pertimbangan serta keputusan dan juga tabahkan lah, kuatkanlah hati ku dalam menempuh alam pengajianku. dan moga-moga jalan yang ku pilih ini mambawa kepada keberkatan Mu."







hati yang menangis tiada yang tahu

4 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

takpelah sue...
yg penting ko tak tension
tak stress..pelan2 kayuh yerk..usaha tangga kejayaan..biar lambat janji berjaya....wallah!

onniesham said...

xpe sue..pelan2 kayuh. biar lama pon asalkan trcapai segala impian

Cik Nurul Pinky said...

tak pe kak walaupun akak kayuh perlahan2 namun kejayaan diselah akak..

dr mas'ud al-buaya said...

pandai pinky nie..

diselah tu apa bendanya?


suhana buat posting yang betul mensyahdukan semua org yang membaca.

apa lagi suhana, sila drop paper.

Related Posts with Thumbnails