Followers

Tuesday, January 18, 2011

benarlah org mengatakan bahawa...



benarlah org mengatakan bahawa anak itu pengarang jantung ( betul ke camni org kata?), penghibur dikala duka, anaklah madu dan racun :) bertuahnya setiap org dan kami suami isteri kerana mempunyai anak walaupun beliau masih memegang status " anak tunggal" buat masa ini... itu semua rezeki olehNYA... semoga Allah mendengar doa dan harapan kami suami isteri ...Amin

nak tahu kenapa saya kata anak itu penghibur duka dan lara seorang ibu seperti saya yang semakin bz ni? hahaha dikala sibuk dgn kerja opis + kerja sekolah malam minggu yg lalu... anak bertuah ni main2 ngan ayah dia...maka terhasillah gambar2 ni dlm kamera mama dia... lol lol lol rajin sghh ayah dia melayan kerenah anak dara ni... yg si anak plak bukan main lg posing depan kamera... hihi geli hati, rasanya main tudung mmg hobi dia lah...

rasanya tudung 3 lapis + shawl + kopiah ayah dia...


autopublish

3 comments:

MamaBatrice said...

alololo maryam
ada2 jer kamu kan
kreatfi ok..
aku rasa kan sue....nie kalau designer tengok fesyen tudung maryam nie....
dia pun tiru..tak lama lagi keluar ler tudung jenama MARYAM...wah....kelazz ko

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh .....abis ha di sarungnye.....jenuh laa ko sue......kang cari tudung tak jumpe2 ko tanyelaa maryam yeak heheeheheh

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

hahah betul2 maryam ni hobi dia main tudung. macam2 pesyen dia buat

Related Posts with Thumbnails