Followers

Monday, January 31, 2011

beli di cosway




salam all,

hari ni nak cerita pasal xtvt terkini anak bertuah ni .. setakat ni dah beli 2 set dah menatang nih, 1 set ada 5 ketul  hehe mujur murah je beli kt cosway 1rp +rm7.90 klu xde rp kena 14.90 rasanya... sapo ahli cosway tau la apakebendanya rp / rc ni 

tiap2 mlm dia smgt nak kaler2 fm ni... keringkan laju2 dgn meniup hehe comel je aksi beliau  pastu lekat kan magnet dibahagian blkg ... laju2 tampal kt peti ais.  lupa plak nak snap pic hasil maryam ni.. faham2lah bila budak 5 thn kaler... suka2 hati dia je... bukan bleh tego... belasahla kumbang kaler purple + hijau...hahaha 

3 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah....aku pun boleh tak terpikir nak belikan batrice benda alah tu..leh ler cari..padahal2 tiap2 bulan memborong kat cosway tu...tiap2 bulan dpt catalog...taunyer nak tengok baarang2 diri sendiri jer....hu hu hu

☆ lieya latif ☆ said...

eh cute plak bende ni sue...bagus ni .....mengasah kreativiti budak2 kan...aku suke gak aktiviti camni....tapi aku mls layan...yg rajin layan papa dieorg lar....heheheeheh

Tie-Ibu wawanisolehah said...

menarik la..aku ada satu kupon cosway ni..boleh bli tuk kenit

Related Posts with Thumbnails