Followers

Wednesday, December 15, 2010

tik tok tik tok tik tok dup dap dup dap




awas : ini adalah jeritan dr dalam hatiku


masa semakin hampir... mcm2 perasaan bersarang dlm kepala... risaunya hanya Tuhan yang tahu... dah lama tinggalkan buku, asgmnt etc.. adoi la, dalam2 pada itu terselit sedikit perasaan bangga dengan diri sendiri kerana berani, dah lama rancang tapi seru belum sampai hoh!...entah smgt sapa tah merasap dlm badan terus nekadkan diri,mental & fizikal utk apply sambung blaja... hehehe pastu bila dpt peluang gelabah sorang2... 

agak sedih pasal masa nak daftarkan diri sabtu ni en. abu xde disisi dia ke labuan, bermakna ai kena drive + menapak sowang ke DSB, UiTM. huhuhu ada sapa2 sudi temankan saya? medical checkup suma dah siap, yuran dah bayo... harap2 sabtu ni muka semenggah la sket..nak buat kad pelajar katanya..muahaha tak kan kena p umah cik azie dl suh touch-up har har har...
hati sungguh tak tenang... jumaat ni nak amik cuti abehkan cuti tahunan yg tinggal 2 1/2 hari je lagi ni..ingat nak p tgk hantu kak limah... ada sapa2 yg cuti jumaat @ isnin depan...buleh la roger2 p tgk wayang... wahhhhhh macam2 plak... 

sekian sahaja luahan hati saya pada hari ini... insya-Allah akan bersambung lagi pada masa akan datang... kalau sudi doakanlah saya ye..supaya dipermudahkan segala urusan... tenkiu Allah, tenkiu all :)



5 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

takpe sue..insya allah di permudahkan..
semangat tun teja kot ko pinjam..ngeh ngeh ngeh

aku nie, hubby aku yg sibuk suruh aku sambung lagi...tp tak daya lah...
rasa cam tak terbawa plak nanti

makcikrehan said...

wahhhh... akhirnya! Tahniah in advanve Sue. InsyaAllah segalanya dipermudahkan. niat nak mencari ilmu... mesti Allah tolong. :-)

☆ lieya latif ☆ said...

aku tabik ngan semangat ko sue...bukan semua wanita begelar ibu, isteri boleh buat.....ko buat sehabis baik yeak.....insyaallah ko mesti berjaya cam niza tuh...

uda said...

wah,suhana ko sambung master ek? bagus2..semoga semuanya berjalan lancar ek..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

semoga segala urusan Sue dipermudahkan...tabahkan hati k Sue doakan yang terbaik untuk sue

Related Posts with Thumbnails