Followers

Thursday, December 30, 2010

tahniah Harimau Malaya + Incik Rajagobal dan terima kasih PM Malaysia

salam semua! 
rasanya pasti semua org tgk bola malam tadikan... al-hamdulillah Harimau Malaya menang!!! terharu sgt2 malam tadi... rasa mcm eeeeeeeeeee hebat lah! hahaha tak tau nak kata apa. yang pasti semua rakyat Malaysia adalah sgt2 gembira dgn kemenangan pasukan negara kita... pada saya tak x reti sepak bola dan tak faham peraturan permainan ini, rasanya paling hebat smlm ialah barisan pertahanan dan juga incik penjaga gol Malaysia iaitu Fahmi adalah yg terbaik... hurmm semualah terbaik..kalau tak kite x boleh menang plak kan... tahniahlah weh!

semalamkan sambil tgk bola.... hahaha adoi la kejap2 mengucap, kejap2 beristifar... nasib baik kaki tak naik sama... rumah km semlm penuh ngan sorakkan tau...padahal km anak beranak je... rasanya jiran2 pasni mesti dah tau km peminat bola sepakk dan depa  mesti pelik selalu senyap je ... pastu yg lawaknya abeh km jerit barulah kedai makan area rumah km plak bersorak ...maybe depa tgk guna channel astro km plak buka tv1 je... hahaha km menang dulu la kalau camtukan.... km dah tepuk tgn lompat segala bila kite dpt gol pembukaan...depa blm lagi...mesti depa heran + pelik klu depa dgr sora km lah kan....

tenkiu dato' najib PM kite pasai bg cuti umum esok! cayalah... semgt terus nak p keja pagi ni pasai esok cuti.... hahahaha pastu sy terus sambung sampai selasa pasai nak anta maryam ke tadika baru + saya pun nak msk kelas senin tu.... hihi oh tetiba rasa berdebar plak...

dan gara-gara bola ni lah saya tertinggal pas pekerja hari ini! ni alasan je cisss x pasai2 hari ni kena punch melalui email...

ok, sekian dulu celoteh pada pagi ini.. dah dekat pukul 8.15 pagi ...kerja-kerja-kerja pasai esok cuti hohohoho i likeeeeeeee




2 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah peminat tegar bola rupanya sue ni, bersungguh2 tengok ek, cik baik malaysia menang kalo tak frust la sue nanti

☆ lieya latif ☆ said...

aku pun layan tv 1 sue...lagi cepat....ha ha ha...

ko jgn tak tau, begegar kuarters aku semalam...malaysia gol jek terus lari keluar ke beranda pastu jerit gol....bersambut2 ko ngan jiran2 lain...mmg meriah gile he he he

Related Posts with Thumbnails