Followers

Monday, December 13, 2010

suka-suka hati je eh !

 salam semua, 

anak dara kami ni kalah anak jantan kalau kreatif dlm kepala dia tu "keluar"... beg kami pun dia buleh buat lori... ni lah kerja dia hampir setiap malam....ngangkut barang2 dari dlm bilik ke depan or sebaliknya.... tanpa rasa bersalah..kadang2 siap minum susu atas beg tu... camne la nak sorokkan beg ni pasalnya dia kan 24jam ada dlm rumah.... ilang sket je mesti tanya, "mana lori adik?" rasanya mau x lama lg tercabut roda beg ni...

dia perasan kami dok snap gambar dia...hahaha dia tgk je nasib baik kami tak kena jeling... oh ya beskal tu km beli masa dia umo sethn...saje2 jalan2 tgk ada jual beskal ni murah je rm28.00 mmg berbaloilah..sampai nak umo 5 thn ni masih elok lagi... nampak baru lagi ..pasainya main dlm rumahkan.. beskal pink dia parking dlm bilik... ngan motor dia 2 biji.. itu ada hati minta ayah belikan dia kereta ... deyyy mana mau tarok?

 dalam bilik plak... dia tgh fikir nak punggah apa.... sampai penuh satu rumah ngan barang2 dia lambak baru dia puas hati... lepas tu ngemas tak mau...tp cam biasa kena paksa baru jalan...itu pun x sepenuhnya... haiahhhhhh
 kalau dimarah nanti keluarlah ayat2 sedih dari mulut dia... " semua orang tak sayang adik..." alalalo
 

3 comments:

Jasfyra said...

ahahahaa..kreatif ok!!!
tp tula, pening pala suma menda dia nk punggah kan.

☆ lieya latif ☆ said...

ha ha ha...mmg kreatif gile okey....abis laa barang2 ko kene punggah yeak sue...takpe sue, budak kreatif mcm ni bagus...

Sham Ummi Echa said...

mmg kreatif maryam nih. leh plak beskal tu transform jd lori yer. eh jimat la ni sue. xyah ko bli lori lg utk dia

Related Posts with Thumbnails