Followers

Friday, December 31, 2010

selamat tinggal 2010


salam semua,
tinggal bebarapa jam je lagi kita akan meninggalkan tahun 2010. tahun yg penuh suka-dukanya... al-hamdulillah kita semua berjaya mengharungi segalanya.. Amin  terima kasih Allah
yg suka2 saya akan kenang selalu...byk sgt antaranya penutup thn 2010 ialah kemenangan harimau malaya dan juga saya kembali bergelar pelajar ( hihihi itu antara major pencapaian saya lah setakat ini :) ) maryam semakin sihat :), mak tok dah duduk dgn kami... hurmm byk lagi lah

yg duka2 saya simpan jauh dilubuk hati.....itulah pengajaran atau bayaran yg saya pelajari dan terima... dikhianati oleh org yg saya percaya hurmm ...saya tak boleh lupakan begitu saja... tp disebabkan itu saya belajar cara mempertahankan diri... saya belajar melawan semula wpun guna sms dah kol ( naik bil hp bulan tu) lol lol  ada 2 kisah sebenarnya... tapi biarlah saya simpan...masa kejadian itu berhari2 saya fikir... berhari2 saya dihantui perasaan yang sgt tidak enak...berhari2 saya cuba menenangkan diri sendiri, dan sebenarnya saya telah berusaha untuk melupakannya tp ternyata sampai hari ini saya masih belum mampu nak buang perasaan itu... saya masih ada perasaan terkilan mungkin pasai saya tak habis marah dia kot...wakakaka dan saya belum bersedia utk berhadapan dgn dia... bukan saya takut.. erkk takut sebenarnya, takut menangis sebab saya dikhianati! saya tak cukup kuat utk menghadapi semua itu.... semoga Allah memberikan saya kesabaran serta tenang2 saja .. Amin.

seperti tahun2 sudah juga saya ada la berazam.. sedikit sbyk... ada yg berjaya dilaksanakan pada thn 2010,  ada yg cuma tinggal kenangan dan ada yg di bawa ke tahun 2011...

selamat dtg wahai 2011...semoga sinaran 2011 mu akan menceriakan kehidupan semua makhluk di bumi Allah ini :)  dan semoga incik suami naik pangkat serta gaji nya..ngeh ngeh ngeh ....Amin ..........





p/s : nak balik raub satgi ni... bawa mak tok urut lagi. klu x hujan bleh mandi sungai esok


2 comments:

haswida abu bakar said...

nanti nak pi mandi sungai jugak

mar!ahaf!z said...

happy new year sue..
moga tabah dan kental utk hadapi kehidupan seterusnya..
& murah rezeki sekeluarga

Related Posts with Thumbnails