Followers

Wednesday, December 22, 2010

makan-makan sempena besday Tun Mahathir

salam semua,
ini adalah xtvt hari isnin baru ni.. pagi tu dpt jumpa pak nil..tghari plak ada jamuan mkn tengahari sempena besday Tun Mahathir yg dibuat oleh Tun Siti ...ini adalah suprise bersday party utk TDM ...hehehe romantik je kan... pihak catering pun x tatau majlis ni sempena apa..hebat owh depa buat suma ni...

hepi besday Tun M! 
cuba korang tgk betui2 gambar ni...hahaha ada berani buat gini? wakakaka ni adalah secara tidak sengaja ye..ingatkan xde org amik gambo..suka2 aku je nyelit blkg Tun M dan Tun Siti... adoi la..pulak tu bleh tepat pandang kamera... sekali kamera snap! hoho

menu ari tu ialah nasi padang ! hohoyehh antara lauk yg ada ialah ;

gulai tunjang
gulai ayam kampung
sambal belado ayam kampung
bergedil
gulai telo itik
pucuk ubi rebus
sambal udang + petai
sayur campur
rendang 
dendeng daging

 etc, byk sgt lah sampai lupa tajuk lauk2 tu... huhuhu

semuanya drpd restoran garuda, nasi padang. festime mkn nasi padang garuda ni sebelum ni km dok mkn kt sari ratu nasi padang je.. oklah lauk pun lbh kurang sama je...

last sekali ialah acara potong pulut kunen ! hehe saya ditugaskan memberi TDM piring... oklah kan... jadilah merasa gak berdiri sebelah tun walaupun cuma kasi piring je...keh keh keh sambil2 tu duk jeling kamera ... :P

bila tgk gambar2 ni tetiba sedih adakah taun dpn saya akan berada di PLF lagi? hurmm seronok kerja kt sini, macam-macam adeeeee...




8 comments:

syia said...

wah akak.. x leh blah tu.. INTERframe je kejenye

Jasfyra said...

hahhaa..gelak aku tgk gambar yg 1st tu.bkn suma org leh wat tau..ahahaha.hebat la ko sue!!

☆ lieya latif ☆ said...

betul2...bak kate zura, bukan sume leh buat..sempat ko jek yeak sue...ni kalo anta kalo kat majalah ni sure terpilih ko heheheeheh......

best ar majlisnye....aku suke Tun...maintain lagi die kan....

nurin jazlin said...

hebatlah suhana, memang budak master la...

jangan main-main ni.

Raptor 7 said...

walaupon aku takde kat sana tapi aku tau sapa dok perabihkan bergedil tu... wahhahahaha....

Mimi said...

arghhh...bestnyerrr..Sue, aku nk kerja kt tmpt ko la...dah berapa kali ko dpt jumpa Tun, x aci..nk jugakkk..hehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha..nak gelak aku tengok gambar muka nakal ko belakang Tun...org lain mana ada camtu...ha ha ha...

wah.....byk gambar ko sebelah TUN yerk...glamour ooo walaupun just pegangkan piring utk TUN jer....

nurin jazlin said...

aku pon takda dalam event tu, lepaih ambek makanan, pegedil seketui, teruih aku lepak kat lakeside...

Related Posts with Thumbnails