Followers

Thursday, December 23, 2010

kek coklat pujaan hatiku


 xtvt hari selasa, saya cuti tp en abu keja dan cam biasa tatau nak buat apa jadi tinggggggggg!!!

kite membakar kek coklat ( yg sgt moist ) yeahhhhhhhhhhhh 

kek coklat kali ni saya sgt puas hati dgn rasanya...yummeh x ingat bape potong sudah msk dlm perut.... selalu saya ada satu tabiat, saya jarang2 sgt makan kek yg saya buat sendiri...rasa tak buleh masuk tatau nape...maybe pasal dah bau dari mula... terus tak selera :) tp kali ni mmg lepas je masak x sabar2 saya nak makan... sekali makan terus 2 potong masuk mulut...hihihi


cambiasarupakekcoklatiniadalahkurengsuka2hatijetibaitoppingkekikuttekaksendiri







autopublish

5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

fuh mmg nampak gebus sue.....ni kalo mia mija ni sure berketol2 gak bedal nie...dieorg pun suke...lagi2 toppingnye tuh.....

♥Azie♥ said...

musim buat kek coklat

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sedapnya kek coklat. mai sepinggan..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

fuh...lama dah tak buat kek coklat...
bila ler ada masa nak buat lagi nie...

ko sama cam aku sue
selalu yg tukang habiskan kek aku sure si Batrice...laling hubby aku bukan pencinta kek nie....

Sham Ummi Echa said...

sedapnya sue... meleleh air liur aku tgk kek nih. aku pon suker kek coklat gak. tp ngan syarat topping dia mesti melimpah ruah baru sdp mkn (camne la x gemok kannn)

Related Posts with Thumbnails