Followers

Thursday, December 30, 2010

masuk surat khabar ----------------> kami tak bersalah!

 nampak tak? nampak tak ? ape x nampak?
scroll bawah kalau inginkan kepastian...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ni dia hahahaha ahkak no komen bab-bab politikus ni ...


 nampak tak ahkak, anak ahkak & mak ahkak dlm paper ni? abaikan tajuk berita ni ye.. ni paper sinar harian edisi pantai timur 22 Nov 2010 yg lepas, nasib baik klu tak korang pun tah2 baca paper ni ..... lupa plak ahkak nak stori pasai dia duk dlm draft... masa tu paper ni belum dpt...wakakaka

ni berita pasai korban yg km semua buat, kebetulan kami buat korban ni di rumah ustazah saya masa sekolah rendah dulu dan dia org PAS hihihi... pastu ada wartawan nak amik gambar.. km okeh je la kan..belum tentu msk paper pasai dia amik byk gambar... sekali masuk weh..tp tak tahan baca tajuk tu la... niat saya hanya utk buat korban ye...bukan hal2 politik ni... adoi la sabo je la haku

gambar abg sy msk byk gak pasai dia diberi tugas menimbang daging korban...hehehe glamer jap ngan org raub ...wakakakaka 






autopublish

8 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

phewwittt
ahkak nampak awek tudung biru arrr
phewwwittt...ngorag boleh..

wah...aku tak tahan ngan tajuk tu Sue...
apa2 pun yg penting niat kita kan

Syasmeen said...

wah sue..msk paper tuh yg tudung biru tu kan..nmpk maryam kat dpn tuh tersenyum lebar...

Sham Ummi Echa said...

wahhh glemer tu masuk paper. siap clear lg muka ko ngan maryam.

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah wah ..glamer ko yeak sue...kelas gitu...maryam depan2 lagi hah hihihi.....

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah glamour gitu nampak sue tudung biru annur yang depan sekali

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Owh satu kapal dgn aku rupenya haha.. maryam depan skali tu

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

zana - hahahaha aku terkejut tau bila baca paper ni...

meen - hahaha clearkan?

sham - aduh... tp aku bukan org PAS ye.. hahaha

lieya - itulah pasai..anak aku masa ni tudung pun dah terbang


anje - wakakakaka clear sggh muka km ...

tie - hahaha diam2 sudah

mar!ahaf!z said...

haa... org pas kerrr.. :p


kekekeke..

Related Posts with Thumbnails