Followers

Wednesday, December 22, 2010

jumpa pak nil @ opis


pak nil & team radio era ada dtg opis senin baru ni... depa nak jumpa TDM... km apa lg ambik peluang lah bergambo ngan dia.. hehehe kurus je pak nil ni... mesra gak la dia ni, walaupun dia tgh bz... dgr je km nak bergambo ngan dia terus dia kata boleh! hehe sonang cerita bukan haku nak sembang ngan dia pun kan.. nak bergambo aje... muahaha

tp rasa nyampah sket la tgk gambo ni apasal mata saya tetiba plak terbuntang besarrr punya? keh keh keh dah la sekeping ni je pun yg ado...

7 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

huwaaaaa aku nanges lagi..
aku dgr wei semalam era pagi...pendengar (nabila kot nama dia) impian nak jumpa TUN so, ERA tunaikan...tu yg jumpa tu...

tersenyum sorang2 aku dlm kereta otw gi office lyn pagi era tu...

Raptor 7 said...

mak aih...
terbuntang biji mata kebanggaan pasai buleh bergambo ngan paknil. dah macam mata ikan lolong plak aku tgk. wahahhahhaha...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

hahaha..taper mater tu dah macam pak nil dah..wah best yer jumpa salebriti..ndak2 yg heppening mcm Pak nil ni..

sue selamat bergelar pelajar..dah sama mcm maryam..esok jgn berebut pensil ngan maryam sudah..hehehe..

syia said...

mak ai.. sonok akak aku sorg ni berposing.. maintain ayu gitu

☆ lieya latif ☆ said...

jeles aku tau...ko selaluamik gambar ngan org glamer2...auwwww he he he.....

alah sue, buntang2 tapi comel laaaa....hihihihi...

Cik Nurul Pinky said...

wow..wow..wow..cun tuuuu dapat ambik gambar dengan pak nil..lagipun pak nil ni bukan jenis orang sombong kan

nurin jazlin said...

hebatnya suhana.

Related Posts with Thumbnails