Followers

Wednesday, December 29, 2010

Dalam 10 Cakap 1 Nombor




hahahaha tak larat nak gelak bila dengar lirik lagu ni... layanzzz sambil gelak guling2 hahaha


Lirik Lagu – Dalam 10 cakap 1 nombor (sumber – Hanspunyablog)
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
7 lu cakap ada 7 kereta ku
Siang dan malam enjoy lah kerjaku
Aku nak menari jangan lah lari
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap
5 lu cakap 5 kali tambah nasi
5 kali makan 5 minit lapar lagi
Dia siapa lagi sedarlah diri
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
(Music Bridge)
Siang malam kira duit jadi hobi
Bangun pagi sampai lupa gosok gigi

Patut la bau macam ikan basi
Gaya pun sudah macam gergasi
Tandoori capati kentaki
Itu semua aku mau makan
Ayam itik panggang
Itu semua abang belikan
Ini makan minum sikit kasi kawtim
Kalau tidak kita akan balik kutip tin

Duit banyak lagi apa peduli
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap
(Music Bridge)
Muka ku macam Vijay bergaya
Cakap lu kawan orang tak percaya
Aku pun apa lah kurangnya
Cantik juga macam Aishwarya
Dari jauh ku tengok ingat beras punya guni
Datang dekat baru tau ini minyak punya tangki

Muka macam roti canai hangus
Banding dengan ketam, ketam lagi bagus.
Apa kau peduli
Duit banyak lagi
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
7 lu cakap ada 7 kereta ku

Siang dan malam enjoy la kerjaku
Aku nak menari jangan lah lari
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap
5 lu cakap 5 kali tambah nasi
5 kali makan 5 minit lapar lagi
Dia siapa lagi sedarlah diri
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap



1 comment:

nifalnin... said...

hongek tol lar...

*5 kali kau ckp.. 5 kali tambah nasik... wakakakkakaakak....

Related Posts with Thumbnails