Followers

Monday, December 27, 2010

updated : beli juga akhirnya




salam semua,

setelah menunggu sekian lama akhirnya hari ini saya berjaya membeli hanger utk tudung2 saya ! lepas ni tidak la pening kepala tgk tudung berlimpangan sana-sini. hanger ni buleh sangkut 28 helai tudung 

yiehaa tahniah kepada diri sendiri... 

masa baru2 kuar benda alah ni kan mahal... tu yg tak terbeli2 lagi... td tergerak hati nak p tanya akak yg jual tu, dia kata rm15... terus amik satu... hehehe ke buleh dpt lg murah hanger ni? kualiti ok lah setakat ni tatau plak lepas gantung balik rumah ptg kang dia jahanam ke hapa ... harap2 buleh la thn lama, kurang2 setahun dua ka...  

*******************************

jumaat malam lepas beli hanger tudung ni, km ke uptown danau kota... sekali semua jual hanger ni rm10! huhuhu keji owh  iskh iskh rugi rm5 okeh ...  so sapa nak beli hanger ni dgn harga lg murah p cari kt uptown danau kota atau pun jalan TAR sama je jual rm10!!!

9 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

betul tu sue, mase mule2 keluar tu mahal gak....tapi mmg pun, dah lame2 tu baru kurang sikit harga.....aku pun jenis mcm ko...tgu dah lame2 baru beli.....kene pandai main ngan harga nie....

Sham Ummi Echa said...

aku bli yg ikea punyer tu je. masa ada sale dpt ler 19.90. normal 25.90

Nandre The Legend said...

ya, kalau kat Bazarena, stadium shah alam pon lebih kurang ja harga dia, dalam 15-20 ringget...

tapi aku akan beli Satar dan laksam pada hari ahad nie...

nifalnin... said...

mule2 kuar tu mak aku beli 30 hengget.. kat tmpt same yg ko beli td.. huhuhuuh... skang dah murah sket... 50% tu ko....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

akak pun ada jugak, beli kat ikea kirim dengan sham. mmg senang pakai ni .. tudung pun tak sepah2 lagi

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

akak pun ada jugak, beli kat ikea kirim dengan sham. mmg senang pakai ni .. tudung pun tak sepah2 lagi

haswida abu bakar said...

wah....betapa outdated nya akak. nanti balik kena updated dgn Sue ni.

Jasfyra said...

aku pun beli rm15 sue...adeh...rupanya ada yg rm10 je ek..jahats tau

nurin jazlin said...

ya, semalam kat Bazarena stadium shah alam, depa lelong RM 10.00 saja., hahahahaahhaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha, semua dah kena lelong RM 5.00 hahahahahahahahahahahahahahahahahahaa

Related Posts with Thumbnails