Followers

Wednesday, November 03, 2010

syukur al-hamdulillah

huhuhu mental betul hari ni... hati sungguh tak tenang... cam nak amik exam or nak p interview plak... terasa cam sukarnya lubang hidung saya nak bernafas... lol lol mood pun dr pagi terbang entah ke mana

dan akhirnya...penantian itu berbaloi-baloi...tetiba perut yg kenyang tadi rasa lapar... dush dush

apa pun syukur al-hamdulillah .... thank you Allah 

moga saya mampu utk mengharunginya sekali lagi... 
utk diri sendiri saya ucapkan syabas betti! hek hek hek ni baru langkah pertama, saya kena daki byk anak tangga lagi...  moga saya berjaya. AMIN.

saya belum boleh kongsi sepenuhnya berita gembira ini kerana belum dapat hitam putih lagi... tunggu next week okeh :)

3 comments:

Hirda Ibrahim said...

congrats sue (altho aku x tau apakah bendanya kan? ha ha ha)

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

thank you hirda...hehehehe tggu !

Jasfyra said...

apakah?peknen or dpt kpli?eh yeke?hehe
apa2 pun tahniah

Related Posts with Thumbnails