Followers

Tuesday, November 02, 2010

riang ria @ funfair

 riang ria hari raya @ funfair
salam all,

jumaat lepas km anak beranak + mak tok telah berjaya ke funfair @ sbg bestari yg dah dekat 1 bulan menjalankan operasinya... hehe puas hatilah main pasal 1 token berharga RM1 ! kebanyakkan permainan yg ada antara 2-4 token je seorang.. murah la tu kan..pasal ari tu kt raub kena 1 token RM2 tau....  tp abeh gak la rm50 dlm murah2 tu...


 mula2 maryam layan keretapi ni... masa km sampai baru kol 8 mlm...org masih kurang..so maryam naik keretapi ni sorang2.. lama plak tu pusing2 dekat 10 round rasanya....dah la laju...sian anak haku...hahaha pening kepala km yg menonton dia tu....


maryam naik helikopter.... dia kejap2 dok blkg..pastu tetiba ada kt dpn...pastu kanan-kiri dia ...merata2 duduknya....

lepas tu kami ada la main2 lain2 games tp malas nak amik gambar...ayah main dart ...dpt lah kipas plastik tu...hahaha pastu main baling bola...dpt air 100plus...


pening ooo naik menan ni...laju + lamaaaaaaaaaaaa dia pusing...saya dah bising2 kt maryam...mama peninglah..dia rileks jek..siap kt "mama jgn takot, adikkan ada...." maryam siap pelok saya lagi tau..sob sob sob

oleh kerana mama dah pening, ayah dia plak kena temankan dia main menan ni....ni lagi lajuuuuuuuuuuu muahahaha  nasib baik mama tak naik..turun kompom muntah hijau....tp cam biasa minah ni bleh rileks je..siap melompat2 turun dari menan ni...hepi sggh.....
 

paling best masa maryam & ayah main game ini 
hek hek hek


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 teka je bola mana yg kuar dl...klu kena ngan kaler yg kita pilih dpt lah air tin
bukan main sonok maryam dpt byk air tin :) sampai je rumah smgt dia simpan dlm peti ais
dpt bykkkkkkkkkk air tin...tp coke je semua dan km suma x minum sgt air ni.... simpan je la dulu....  


opsss nampak tompoyak ku...hek hek hek





5 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sungguh berni anak dara ni ek...kita pun naik pening naik benda alah tu...pusing banyak kali turun rasa terhoyong hayang je...sonot maryam ek...habis duit sue...tak pe duit boley dicari...yang penting anak2 happy kan

oli said...

sy dah lama tak pernah pergi funfair....bestnya tengok maryam enjoy!!

☆ lieya latif ☆ said...

ish sonok gak layan funfair, dulu kat kampung lieya selalu gak dieorg, skrang ni dah takde dah..sebab tempat dah kene bajak keh keh keh keh .....

byk nye korang menang air coke....

Sham Ummi Echa said...

sonoknya g funfair. last aku pi funfair masa kecik2 dlu. x penah bwk echa pg. dlu kt area giant bt. caves tu salu gak buat. tp la ni dah xde coz tmpat tu dorang dah buat tmpat parking

makcikrehan said...

takmo minum kami sedia tulun minum kannnn hahahah

Related Posts with Thumbnails