Followers

Monday, November 29, 2010

PERHATIAN : kepada incik suami -------> kereta kite dah okey


al-hamdulillah kereta dah okey.... dan paling best FOC muahahaha pasal baru service sebelum raya haji baru ni kan....  org produa kt derang ketatkan tali kipas & apatah dgr ada perkataan angin2 td kt break keta... nanti kompom lain pasal waktu dia kol td x dgr sgt dia ckp apa...pastu masa amik keta org  tu dah kuar makan plak...  

terima kasih kepada kawn2 yg tolong mendoakan keselamatan saya... hihi saya serik sket bab2 keta ni pasal 3-4 minggu lepas break keta problem sampai kuar asap 2-2 tayar depan, nasib baik x terbakar.... huhu so sejak itu telinga ni cepat menangkap bunyi-bunyian yg keluar.... 

 terima kasih banyak2 kepada mak cik NIZA  kerana sudi anta & amik aku kt produa... jasamu ku kenang selama-lamanya ...

4 comments:

nifalnin... said...

huk huk huk... tame2... mekaceh gak sebab teman aku pi hospital td... tolong menolong amalan yg mulia gitu.. kan.. kan...

LyNn HaMzAh said...

syukur la kete dah okey...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

alhamdulillah sue
tu arr...aku pun fobia ko..dulu ngan temperature naik sampai berasap2 engine aku..siap kuar terpancut air panas lagi.....jumaat lepas plak tayar kereta dpn belah pemandu pecah...nasib ler aku tak speeding time tu...kalau tak..wallahualam..

Jasfyra said...

alhamdulillah dah ok keta ko sue..eh niza p spital td napa lak?

Related Posts with Thumbnails