Followers

Thursday, November 25, 2010

gambar --------> dapat sakit free

salam all,

masha-Alalh bz sungguh minggu ni..sampai tak sempat nak buat apa...blk rumah terus rasa nak tumbang...hehehe tp bab makan tetaplah menten! hahahaha, takpe lepas ni kite dietlah......
smlm annur buat MRI sepatutnya! bila dah siap semua tetiba plak screen utk monitor jantung, nadi etc berbau hangit terus doktor stopkan prosedur nak buat MRI... maka sia-sialah annur kena cucuk sampai 4 kali ....pastu tidur free je kt katil hospital sampai kol 2 ptg... mungkin ada hikmahnya, entahlah... en. abu teman kan dia pasal saya kerja smlm...last2 tetap amik 1/2 day risaukan anak... dia punya jerit gegar satu building...nampak je halus...oh ya berat annur dah naik sket... suke2 skrg dia14.2kg sebelum ni dok menten 13.5kg... huhuhu nasib baik blm ke bwh garisan putih, doktor kata dia yg paling ringan klu ikut umur dia skrg ni...

doktor cadangkan kami buat kt hkl... tp hkl pun penuh klu pergi gak blm tentu dpt buat ...lg pun bukan kes urgent... so kami dpt tarikh baru utk buat MRI iaitu pada 18 Jan 2011..insya-Allah bergantung pada kesihatan annur pada masa itu... minta2 masa tu dia tak demam or batuk dan selsema... amin

 doktor nak annur buat MRI cuma utk pastikan di mana lg kelainan pada lidah maryam berada... ari tu kami dah scan tekak dia..al-hamdulillah toriod annur normal... untuk makluman  bg yg belum tahu...annur tak sakit yg teruk ke hapa  ..syukur al-hamdulillah cuma pada lidah dia ada sesuatu tumbuh... so doktor nak tahu apakah bendanya itu. setakat ini doktor boleh katakan benda itu ialah pembuluh darah dia.... dah kami telah diajar macamana nak buat klu tetiba benda itu berdarah.... dan juga kena monitor perkembangan benda dilidah annur..sekiranya tetiba membesar cepat2 kena ke hospital..takut annur lemas.... ada kes yg tetiba benda tu membesar.... setakat ini annur adalah terkawal...

oklah nanti sambung...saya diperlukan dibahagian depan ni... 

tata



9 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alahai sue....risau lak lieya dgr, tapi seb baik sue ckp bukan kes besar...harap2 maryam cepat la sembuh dan bende kat lidah tu bukan bende yg pelik......

ko kuat yeak sue.....ape2 pun doa yg terbaik utk maryam dari kami...

eiNa said...

insyaallah maryam xapa2...
cepat maryam kejar aira..aira berat dah 15kg dah..baru 2thn setengah tuh..huhuuu

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

haish...takpelah..ada hikmahnyer kot jadi camtu sue....

harap2 ler benda alah tu tak membesarkan sue....yelah...takut gark bila dengar kalau benda tu membesar boleh menyebabkan lemas...

be strong k..aku tahu ko mama yg kuat

wah.....maryam dah 14kg++...batrice 15kg jer ko...

mar!ahaf!z said...

dgr cakap dr eh sue,
they know what they are doing..
at the same time, doa + tawakal pada Allah..

mar!ahaf!z said...

sue x guna kad medical office? cuba suruh dr refer pakar kat mana2

nifalnin... said...

gud gurl maryam... mama dia dok susah hati jer kat opis smlm (even 1/2 day jer)... semoga maryam kuat n cepat sembuh...

Tie-Ibu wawanisolehah said...

sue, moga maryam baik2 aje yer..kesiannya tgk kecik2 dah kena cucuk camtu

oli said...

kesian kat maryam

jamal abdillah said...

Rasanya kad medical ofis nie buleh guna jugak tapi limited la... tu yang maleh nak guna tu.

Related Posts with Thumbnails