Followers

Thursday, November 11, 2010

buat orang yg saya hormati dan hargai

0


sudah-sudahlah sakitkan hati org lain, asyik cari salah org sana org sini , asyik mengata org sana org sini, ramai dah tahu sifat "baik" awak tu, bila perlukan bantuan atau tak ada kawan lain maka jadilah lembut gigi dari lidah bila bersuara, bila dah senang atau dah tak ada masalah terus melupakan kawan2 masa susah... kalaulah saya boleh bersuara seperti mana awak berkata, macamanalah keadaan nanti ye? kompom bergegarlah...har har har 

tolonglah jgn ingat berdiam diri tanda kalah dan bersoraklah sekarang sebab suatu hari nanti awak mungkin akan menangis dan saya pula tersenyum .... kesabaran dan kewarasan saya masih tebal di dada...insha-Allah saya tak akan berbuat seperti apa yg awak buat... tp tolonglah ingat saya juga manusia, bila-bila boleh melakukan kesilapan atau kesabaran saya mungkin hilang kalau dah selalu sgt diasak dgn kejadian2, kata2 atau perbuatan yg melampau...  


sekian daripada;
saya yang masih boleh tersenyum dan cool :P


5 comments:

~K Ham~ said...

salam perkenalan...biarlah org tu..kita doakan semoga ALLAH merubah hati dia kepada kebaikan. Orang yang selalu menang adalah orang yg kalah..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ape kes ni sue...sape yang sakit hati denagn sue ni...jom pi zoo tiket free...nge...nge...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sabarlah, tak semua orang senang tengok kita bahagia.. ada la yang dengki tu..

Anonymous said...

betul la,

lantak je org tu.

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

ada manusia yg main sedap mulut dia je berkata-kata... jenis tak hiraulan perasaan org lain.. tak kira lah org itu tgh sedih ek apa ke...dia tak peduli...maybe blm jumpa buku dgn ruas... klu dah jumpa...hehehe sendiri mau ingatlah

Related Posts with Thumbnails