Followers

Wednesday, November 10, 2010

Al-fatihah buat abah NIZA






salam semua,

ada berita sedih nak di kongsikan kepada semua, mlm smlm dlm pukul 9++ abah yang amat niza, (kwn sepejabat saya) kasihi telah kembali kepada-NYA akibat kanser... dah lama arwah menderita, km pun sempat melawat klu tak silap dlm 2 bulan lepas, tabah sungguh arwah masa tu, boleh lg bcerita dgn km wpun kesihatan beliau semakin terjejas... klu ikut perkiraan saya arwah telah selamat disemadikan dlm jam 11 pg  td di Tanah perkuburan Batu 14 Puchong ... semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yg beriman... Al- fatihah :(


3 comments:

GematriA™ said...

Al-fatihah..

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Al-Fatihah..mesti sedih dah la tak lama lagi nak raya..teringat arwah ayah aku sue....
aku x katam lagi buat otak2...nanti aku tye resepi kat mak aku neh

Mar said...

al-fatihah,.

Related Posts with Thumbnails