Followers

Wednesday, October 27, 2010

lawatan ilmiah @ TUGU NEGARA

lepas ke masjid india ahad 24/10/2010 beli brg2 concert maryam kami ke ...

lawatan bermula pada tengah hari rembang kata orang2 tua kami telah berjaya menjejakkan kaki ke TUGU NEGARA  ni adalah kunjungan kali pertama buat maryam & mama dia...hehe ayah dah pernah p masa jadi askar wataniah dulu, mak tok plak masa p rombongan dulu2... 

seronok rasanya ...rasa cam pelancong asing plak...
 maryam @ pintu masuk TUGU NEGARA 
meriahnya gelang "hindia" dia....


ahli rombongan hehehehe

nak buka mata pun rasa tak boleh celik...panas sggh... adalah dlm 30 min kami bertahan... nak ke kereta ada org jual eskrem... makan eskrem dulu baru balik rumah, sggh restorant jejantas makan nasi tomato + nasi ayam ... sampai rumah tukar baju suma on ekon terus tido sampai kol 5.30 dan terus lepak dlm rumah je sampai mlm...






autopublish


2 comments:

Jasfyra said...

syok kan p sana...dah la luas, tugu tu lak besar gila..mmg rasa sgt2 mengharigai pejuang2 negara ..huhu

nifalnin... said...

aku x pernah pun sampai sini... huk huk huk.. nama ja org kolumpo...

Related Posts with Thumbnails