Followers

Thursday, October 14, 2010

tiga sepuloh hengget






salam all,
dah lama berkenan ngan kepit rambut bunga2 ni kebetulan ahad baru ni kami ke SUMMIT USJ ada ternampak gerai yang jual kepit rambut tu... RM10 dapat 3 ..bleh campur kecik besar, saya amik 2 yg besar 1 kepit kecik...puas hati pasal cantik... cam biasa tiga2 kepit tu kepunyaan anak dara sayalah.... tiap2 hari suh kepit rambut dia...bila puji kata dia cam awek bukan main senyum lebar... lol lol lol pastu malu2...keh keh keh

macam2 kerenah ada anak ni kan...syukur al-hamdulillah





autopublish


**tensi2 dari pagi td sy try tempah tiket kt AA ni tak lepas2...tiket murah dah dapat bila nak tempah je terus bzzz fedup betoi...sambil2 try tu buat draft n3 huhuhu

5 comments:

♥Azie♥ said...

AA ada buat promosi harga RM1 kan?

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

comel sehh...
hari tu belikan batrice yg sedang2 pun dah harga RM6. pastu ntah mana dia cicirkan....

rm10=3 tu kira murah ler sue

☆ lieya latif ☆ said...

comel......aku pun suke gak sepit2 mcm nie...nampak anak dare jek gitu kan kalo anak kite pakai.....heheheheeh......

murah gak tu sue...dpt 3 lagi......nape ko tak snap sepit lagi 2 tu....leh aku cuci mater...

Wati3qv3 said...

comey sepit rambut.. manager saya pun dok nyampah nak booking tiket x lepas2

Sham Ummi Echa said...

jelita la maryam pasni..auwww

Related Posts with Thumbnails