Followers

Thursday, October 28, 2010

terima kasih acik niza len kali sila beli lagi ye :)

rabu minggu lepas saya & niza ke petronas kt p.9 Putrajaya..kt kaunter dalam tu ada plak jual gula2 lipstik ni... cik puan niza telah belikan seketol utk maryam... makaseh ye acik niza :)



blk rumah tunjuk kt dia, seperti yg dijangka anak bertuah tu bukan main suka kejap2 melaram ngan lipstik dia...haha maklomlah jarang2 dapat pakai lipstik, sket2 maryam tonyoh kt bibir.... lol lol lawak betul tgk dia pandai melawa....


tonyoh jgn tak tonyoh....

  
sambil baca buku pun sempat lagi pakai lipstik...pastu sket2 tgk cermin muka..... hahaha





autopublish

5 comments:

♥Azie♥ said...

nonie suka suh aku beli gula2 tu...

nifalnin... said...

hahahah... suke.. suke... nasib la anak aku sumer lelaki.. klu x, memang aku beli pakej 3 skali... hahahah...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

anak dara ler katakan........
aku malas nak belikan gula2 cam nie kat batrice...
habis meleket2 nanti

Jasfyra said...

aku penah belikan lipstik gula2 ni.sama cam maryam, anak aku pun jap2 tgk cermin,jap2 pakai..hahahaa.
maryam comey ar skg..dah anak dara katakan

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah mesti lepas maryam pakai, bibir tu muncung2 kan. heheh sebab emily pun macam tu gak.. lgpun lepas sapu, bibir mesti rasa manis2 kan

Related Posts with Thumbnails