Followers

Friday, October 15, 2010

seronoknya bila mak ada di rumah






al-hamdulillah, hari2 saya dapat bawa bekal utk bfast + lunch sejak mak tok dok ngan kami sekeluarga... mmg seronok sggh rasa nya bila saya tak perlu lg keluar beli makanan dan pening kepala dok pk nak makan apa... apa saja mak masak mesti shedappppp tenkiu mak! 

mak pun senang hati nak masakkan utk anak dia ni...yelah dia bosan dok sowang2 kat umah....maryam pagi2 lagi km dah anta ke nurseri pastu dia akan ke tadika kemudian blk semula ke nurseri... mak just lepak je la kt rumah...harap2 mak tak sakit2 badan pasal tak buat apa2 kerja berat sebab dia dah biasa sibuk ngan gerai ikan, sejak raya ni mak tok dah bersara terus, tiap2 bulan anak2 boleh kasi duet kt dia je... sian dia sejuk2 ngan ais bagai... ingat nanti nak belikan mak mesin jahit supaya dia ada xtvt.... lg pun mak mmg minat menjahit... baru2 ni dia buatkan gaun utk maryam...nanti saya ambil gambar kenang-kenangan ....

saya harap bila saya tua nanti saya pun boleh buat macamana mak saya buat untuk saya...saya harap saya boleh buatkan bekal utk anak2 saya walaupun masing2 dah besar panjang dan beranak pinak... saya harap saya sihat dan cukup kuat utk menjadi seperti mak saya... amin






autopublish

2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

WAH BESTNYE sue...beruntong ko...dpt mkn air tangan mak ari2...aku ni gamaknye kene lik kg laaa.....

bagusla....ni laa masanye tuk mak ko rehat2 kan...layan cucu manje die....maryam suke ar mak tok ade ari2 kat umah yeak..

Wati3qv3 said...

makcik boley x jadi mak angkat saya hihihi

sonot maryam dapat bermanja ngan mak tok ari2 :)

Related Posts with Thumbnails