Followers

Friday, October 22, 2010

positif ke negatif



salam jumaat,

2-3 minggu ni saya akan bz gile2... lagi plak sejak tinggal berdua dlm bilik ni...hurmm MELLIE meh la msk PLF semula, kerja tak pernah abeh, dateline sentiasa ada ... kadang2 nak kencing pun boleh tahan2 pasal nak siapkan keja, sayang plak rasanya nak tgglkan keyboard ni..hek hek hek...kadang-kadang ye.. tak elok diamalkan selalu kang haku dpt penyakit lain...tp walau sibuk macam mana pun insha Allah saya cuba hapdet gak walaupun sekali sehari or buat n3 merapu pasal sayangkan 4 BE drpd nuffnang tu.... saya cuba gagahkan diri on lap top malam2 utk buat draft n3.... tu yang blog sentiasa hapdet... duhet tu.... hahahaha

dan paling tak boleh blah, sendiri cari penyakit namanya neh....mungkin tak lama lagi saya akan bertambah superduperbizi, tak tahulah camne nanti...harap2 saya boleh bertahan sehingga selesai apa yang saya bakal mulakan ... bila dah kompom saya akan ceritakan apa ke benda yang akan membuatkan hidup saya akan menjadi superduperbizi tu.... maybe lagi 2 minggu baru tahu...semoga Allah permudahkan segala urusan saya... amin  terima kasih kepada yang mendoakan saya semalam ye... al-hamdulillah saya boleh berinteraksi dgn bagus... cuma tggl nasib je la kot...

perasaan saya ketika ini sgt bercelaru....semuanya bersatu ... bersediakah saya adalah topik paling hangat dlm kepala otak ni... kadang2 sesak nafas bila fikirkan masa depan ni... tp orang lain buleh buat... maka saya kena yakin saya pun buleh buat punya... huwaaaaaaaaa 

apa pun saya ingin mengucapkan syabas kepada diri sendiri kerana berani mencuba... yakin boleh... saya boleh lakukan...saya ada ramai orang yang sedia memberikan semangat serta bantuan dikala saya memerlukan semua itu :)  amin

last sekali, terima kasih bii kerana sanggup cuti utk temankan kite semalam! kalau tak, entah apa la saya merepek semalam... hahahaha bukan apa dengan kehadiran en. abu maka beliau amat membantu saya dlm usaha menenangkan diri dan rileks pasal ada org jadi drebar....hek hek hek dan juga kepada kawan2 opis...tenkiu semua! luv uolls lah!




No comments:

Related Posts with Thumbnails