Followers

Monday, November 01, 2010

perihal anak yang bertuah ini

 udah rupa paruh burungkan... 
mana tak nya 4 helai tudung ditibainya pakai sekali gus... lol lol
nurul tgklah tudung yang akak beli kt awak ni...maryam pun suka tauuuuu



budak bertuah ni kdg2 perangai pelik2 dia menjadi2... sekarang mmg fav dia main tudung mama dia tapi masalahnya suka benar pakai banyak2... kalau pakai satu2 takpe gak! haisshh nampak kite pegang kamera lg lah suka :) bleh plak dia posing2 ...hahahaha

peace bebeh !!!



autopublish

4 comments:

Cik Nurul said...

lawaknya mariam tu hehehehe

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ...mcm2 hal anak dare ko ni sue.....

Jasfyra said...

hahahaa..comel tau
aku rasa dia suka pakai bnyk2 coz rasa tebal sket tudung tu.kalo sehelai,nipis je kan
akekeke

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

gambar yg mula2 tu macam anak patung..haha..sue itu namanya inovasi tudung...

Related Posts with Thumbnails