Followers

Tuesday, October 19, 2010

membeli tudung-tudung-tudung-tudung

salam all,
hehehe kebetulan ..smlm zana buat n3 pasal tudung...saya plak telah jadualkan n3 ni hari ni so.... 

mari tgk belian secara online yang telah saya buat pada mggu lepas.... hek hek hek saya beli di SINI ... tuan blog ini ialah Nurul.... hehehe kawan kita2 gak.... harga tudung2 ni sangat2 berpatutan sebenarnya sy rasa lg murah klu kita beli di luar dan yang paling penting tudung-tudung-tudung-tudung ini amatlah selesa :) erkkk nurul sila jgn naikkan harga lepas ni ye pasal akak dah booked lg 2 helai tudung....muahahaha


tudung-tudung-tudung-tudung  yg telah berjaya saya rembat...semuanya tantek2

saya dah rasmi tudung yg ini.... hehe elok terletak kan? sejuk sgt kain tudung ni.... 
 ok, sekian n3 tunjuk2 saya pada kali ini.... kalau korang nak tgk tudung2 baru sila lah ke SINI ( kelik aje)


autopublish

5 comments:

Cik Nurul said...

Hahahaha, inshaAllah nurul tak kan naikkan harga dan nurul akan jual dengan harga yang mampu dimiliki oleh semua orang hehehehe...ok tunggu tudung-tudung akak yang dibook tu nurul pos ye tungguuuuuuuu..

♥Azie♥ said...

cantik2 nak beli

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

yeehaaa...lepas nie boleh terjah blog jual tudung cik nurul plak

comel arrr
aku rasa mcm cun jer tudung kaler hitam corak rimau pink tu

☆ lieya latif ☆ said...

hamboi2 sopink2 yeak....heheeheh....tu ar aku suke tgk korang pakai tudung jenis ni...cantik jek...aku tak sesuai ar sue...sebab tu still setia ngan tudung bawal keh keh keh

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah borong tudung ek sue...tudung2 camni senang nak pakai kan...nge ngenn tudung emergency punyer cantik la

Related Posts with Thumbnails