Followers

Friday, October 22, 2010

ketiga-tiga iklan keluar


blog saya meriah dengan iklan sekarang ni pasal dapat BE dari nuff ni, lama dah tak dpt BE sejak saya cash out ari tu la.... muahaha cepat je naik hari2 duit dlm akaun ala naik 30 sen pun saya dah sonok tau..... tak la banyak pasal sehari bilangan pelawat cuma 50 unik je kdg2 ada la 70 unik  lg pun saya jarang melawat blog2 orang lain kecuali kawan2 rapat...itu pun time nak rehat or time dah stress ngan keja sehari tah bapa kali haku stress hahahaha or sebelum pulang... so apa yang ada ni syukur je la... camnelah org yang dpt ribu-riban tiap2 bulan tu eh... syoknya




autopublish

5 comments:

liyanadiabu said...

wow..bestnyer....bilalah sy nak dapat cek..BE pon xpernah dapat lg...hr2 duk bc blog org dapat BE gan cek..tapi tu r..melawat blog,tp xtggl pesan..mane org nak datang kat kite kan..huhuhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

sue orang yang dapat riban2 tu memang popular tgen memnag aktif dgn blog...kita ni blog yang ciput2 BE pun segan2 nak singgah kan...tapi time dapat BE ni la nak kena wat entry kaw2 nak dapat duit...nge...nge...cayok2

-SharleenZawawi- said...

woo sama la kite bukan rajin BW ni.. hehe.. mana la org nk sgah blog kite kan kan.. takpe tu semua zeki tu... sy ni lagi la tak reg pun ngan mrnufnang tu..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah...bravo ler my frenz.
blog aku pun jarang2 nak dpt 3-3 iklan sekali gus sue...

yg lelakt melekat dah almost sebulan tu hah iklan kat header...mufor relll
syukur sgt2

Hirda Ibrahim said...

sesungguhnya aku tau langsung pasal nuffnang. hahaha.. lagi bestkan?

aku link je nuffnang dlm blog aku, pastu aku x amik tau dah.
serius aku sgt le buta benda2 ni.

Related Posts with Thumbnails