Followers

Thursday, October 07, 2010

islamkids.my

adik ipar saya suh saya buka website ini http://www.islamkids.my dan  try yg free register dulu, mmg syok la website ni..macam2 ada ... anak boleh belajar bahasa inggeris dan belajar tentang islam :) tu yang paling syok... kalau kita puas hati barulah purchase subscription yang ada mengikut keperluan kita :)

antara xtvt yg boleh anak2 kita lakukan bila kita buka website ini



 antara stories yang boleh kita dan anak baca :)


tapi satu je masalah saya ni...hahaha sejak akhir ni agak malas nak online malam2... cam malas nak on lappy pastu dah siap suma nak simpan semula... adoi la... semuanya malaslah...


 
 
 
 
autopublish

3 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah...bagus ler info ko sue...
nanti aku register erkk....buat our dulu baru leh bagi kat batrice..
tu arr..aku pun sama ko...balik rumah...masak, makan pastu sure belum masuk kul 10 aku dah lelap dpn tv...

Ciklinn said...

wah bagusnyer.. tqshre info.... leh budak2 membaca kan.... bukan zana jer aku pun kol 10 kelautt dah.. hahha

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bagus ni...tq sue

Related Posts with Thumbnails