Followers

Tuesday, October 05, 2010

Filem MAGIKA yg sgt seronok utk ditonton !




salam all,

kami dah tgk MAGIKA !!! saya kasi 5/5 bintang ! hehehe mmg menghiburkan, sket2 kesan grafik tu tak yah la nak besar2 kan..omputih tu dah lama ke depan... ni kira oklah KRU berani buat movie camni...pada saya semua pelakon adalah amat hebat! mmg menjadilah, paling tak boleh blah tang nenek kebayan, lakonan Ziana Zian...superb lah! hahaha " ha nangis, nangis lagi.." hehehe dia nak airmata Malik utk buat ramuan awek muda, senang cerita korang tgklah sendiri, mmg byk dialog2 tu mudah kita nak ingat dan ikut...hihihi puas hati betul... mawi pun beshhh dia jadi BADang panggil BAD tp agak geli bila dia minum mu^t@# tu lah..erkk kembang tekak,dalam filem ni kita akan jumpa MAHSURI, HANG TUAH lima bersaudara ( wakakakaka teringat apek), Bawang Merah & Putih, Pak Andih dan Mak Andih, ramai lagilah.. ....... rasa mcm tgk teater plak, sket2 nyanyi...hehehe....

maryam pun seronok tgk movie kali ni..kalau tak ada je yang tak kena ngan dia, bisinglah, takotlah byk benar songehnya... kami pergi 4 org, en.abu, saya,maryam & mak tok maryam :) 

5 comments:

nifalnin... said...

bile lar agaknye aku buleh tgk citer magika nih.. huhuhuuu...

♥Azie♥ said...

teringin nak tgk..tapi cik abg asyik bz huhuhu

Aixat said...

ade ag satu watak yg best.... Nabil sbg org minyak...hahahaha...
"adik?..ade, dulu kecik, skang da besar..ade nyorok dalam semak..." x bole blah..hahahah

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

akak pun dah tengok masa 1st day tayang. memagn best giler..

akak kalau bawak anak, tak pernah beli tiket wayang.. selalu pangku ajer. kadang2 memagn ada seat kosong.. so letak jer la anak kat situ. hehehehe

Anonymous said...

hi!This was a really exceptional post!
I come from itlay, I was luck to search your topic in bing
Also I obtain a lot in your topic really thanks very much i will come daily

Related Posts with Thumbnails