Followers

Friday, October 01, 2010

esok saya kerja !


esok kan sabtu 02 oktober 2010 ai keja dr kol 7.30pg - 6.00ptg, ada PGM ( Program Galakkan Membaca - kerjasama PLF & PNM ) ai harap2 lepas abeh kerja bleh terus blk, mggu ni mmg super duper penat... ada 2-3 org kwn ai dah tanya bila bleh dtg umah, nak beraya...sedih betoi bila nak kena beritahu yang cik puan sue sibuk, takkan tetamu dtg nak buat teh O jek..ngan rumah berlemuih... mggu ni hari2 ai sampai rumah paling cepat kol 7.30mlm... hari2 kena kuar lewat dr opis dah la umah jauh... ni semua salah ena bu pasai beli umah jauh2  ke dlm ...nasib baik mak tok maryam ada...kalau tak dah bape hengget mggu ni kena  bayar OT... mggu ni je lah kot ai bz..mggu depan depan depan sampailah ke awal bulan 11 ok sket, mggu ke 2 bulan 11 bz kembali ngan bengkel lain plak.. hayoiiii..... oklah, dah nak pulang...berjumpa lagi di lain n3

2 comments:

liyanadiabu said...

good luck...selamat berkeje

faith no more said...

selamat bekerja kepada semua kawan-kawan, aku ada kerja kat luaq kawasan yang lebih berat dan menchabar minda.

Related Posts with Thumbnails