Followers

Tuesday, October 12, 2010

cerita tanpa gambar adalah bosan tapi nak buat camne, malas plak nak snap2 memalam & pagi2 hari

salam, ( sapa baca sila jawab salam saya nih )

mlm smlm, mula2 lampu kt hall terbakar sebiji...lampu tu ada 3 mentol... udah malap sket pasal tggl 2 biji jek...yg depan tibi pun lampu jenis ada 3 mentol, dah lama terbakar sebiji dan asyik lupa beli nak ganti ... time magrib nak mandi bleh plak lampu bilik air dpn plak terbakar, gelap gelita bilik ayor teman... adoi la...  pastu pagi tadi lepas anta maryam baru perasan lampu kecil kereta plak  terbakar sebelah...nasib baik lampu besar ok... so ptg ni en abu kite ada misi mencari dan membeli mentol2 lampu yg berkenaan... rimaslah malap2 ni... me dun like...



1 comment:

makcikrehan said...

mender2 camni kalau jadi kat umah aku kan, aku jugak yg kene mengigih nk beli mentol ke hapa tau. harap pakcik kan... harrreemmmm... kekekeke

Related Posts with Thumbnails