Followers

Tuesday, October 26, 2010

Info : Bertemu dengan Pengamal Perubatan Metafizik



salam semua, 

hari ni kita akan tambah sedikit ilmu tentang colour theraphy (KLIK) mudah-mudahan ianya dpt membantu kita dlm setiap urusan seharian takdelah stress memanjangkan... tadi saya dan kawan2 opis berkesempatan bertemu dgn pengamal perubatan metafizik iaitu Dr. Jalaluddin Hamri pastu terus google info tentang perubatan METAFIZIK ni...selalu dok baca dlm sokkabar or tgk dlm tv jek...

semoga apa yang saya kopipes ini akan dpt memberikan kita sedikit panduan mengenai warna dan fungsinya serta pengaruh terhadap tindak tanduk kita... amin




sebenarnya sebelum ni saya mmg kdg2 ikut gak kaler2 baju ni... klu agak hari tu bz je saya pakai warna yg ceria dan al-hamdulillah ianya berkesan! warna mmg sgt2 mempengaruhi kehidupan kita...skrg ni warna rumah pun kita bleh dptkan nasihat...contohnya ruang mkn kita warnakan merah atau oren supaya bangkitkan selera mkn, suasana ceria..bilik warna biru utk nampakan sejuk..tempat rehatkan dan mcm2 lagilah...

antara warna yg dicadangakn ialah warna merah utk hari sabtukan...klu rasa tak boleh nak pakai warna merah contohnya yg kulit "cerah" cam saya ni, kita pakai yg dalam kaler merah ye...bukan org lain nampak pun..betoi x? muahaha... 

saya ada la beli 2-3 buku drpd Dr. Tuah Iskandar sebelum ni... dlm mingguan wanita dia byk tulis tentang warna2 ni dulu2 lah... dah lama tak beli majalah tu... kalau kawan2 perasan tgk baju2 yang dia pakai... kdg2 dia pakai blazer kaler hijau @ pink...mcm2 bergantung kepada xtvt dia... rupa2nya semua itu ada maksud yg tersendiri....

so esok saya akan berbaju BIRU !!! insha Allah



4 comments:

Cik Nurul said...

oooo rupanya bermaksud hehehe..ingatkan dia suka pakai baju yang warna-warna dipelbagaikan hehehe

Ciklinn said...

patutla dia pkai baju berkaler2... tq2 sbb share

nifalnin... said...

nanti kite pi same2 tau..

alisa milano said...

hari nie aku pakai baju biru...
aku suka biru sebab sejok...
hehehehe

Related Posts with Thumbnails