Followers

Thursday, September 30, 2010

TEATER MUZIKAL TUN MAHATHIR

 Al-hamdulillah ahad lepas saya & en Abu dan juga kawan2 opis dapat tgk teater muzikal tun mahathir di IB :) festime p tu... hehehe kami semua dpt tiket free drpd IB pasal TDM tu "ketua" kami di organisasi ini....hek hek hek... sebenarnya kalo x dpt tiket pun mmg km dlm opis ni ttp nak p tgk gak ... dah dpt free apa lg..btambah2 best la kan....rasa cam nak p tgk lagi la...nak bw mak tok maryam pasal ari tu dia tlg jagakan maryam...

tak byk gambar yg diambil pasal km sampai pun mmg sedang elok nak ke 8.30 hehehe...sama time plak ngan Tun Siti, Tun M x dtg mlm tu dia kurang sihat katanya...time pulang plak nak segera je pasal dah kol 11.30 kan kol bape plak nak sampai umah, senin tu keje...

ramai gak VVIP & VIP yg km terserempak tp malu nak amik gambar.... chess rugi betoi...km nampak Datuk Siti & Datuk K, DJ Dave n family, Jejai & family...hahaha nasib Fasha xde... pastu nampak hasben Erra, Tun Ahmad Sarji pun ada, pengarah PNM pun ada Datuk Raslin... sapo lagi eh...ramai gak la... 

seat km pun tak la jauh dr pentas... syok gile...cuma babak2 akhir tu bleh plak saya jap2 tlelap..muahaha yelah 3 jam tu... zizan nin sgt best bw watak TDM... lebiewlah....terbaekkk eee comel je dia tau....

 masa dah abeh buat persembahan.... - mmg puas hati!

tukang ambik gambar kami...hehehe niza & en. fizu 


niza yg ambik gambar ni chaitt - gambar yg tpaksa di kecikkan utk nampakkan effect kurus pd muka dan badan sy yg bulat, mata haku pun terbeliak pasal apa tatau....hahaha..niza len kali carilah sudut yg nampakkan aku kurus tau!


pasni kalau ada lg teater muzikal harus saya nak pegi tp kalau mak tok takde mmg tak boleh p sama2 ngan en abu lah...sapo nak jg anak km tu.... kena cari kawan2 yg nak p tgk gak la.... 


3 comments:

Shamsinar said...

so bes ke citer TMTM ni.. ada org kata bosan sket. katanya lg.. lakonan zizan nin sgt bagus. aku mmg xpg la tgk kot..

Anonymous said...

ermmm ada bosan sikit sebab cherita dia panjang...

elok layan CD ja....

aku nak tengok cherita Amy Search - Meniti titian usang... berkisarkan Search dari mula penglibatan dalam dunia muzikal...hahahaahaha

Hirda Ibrahim said...

a ah sue, aku pi mlm tu pun derang bgtau next day baru TM dtg. tapi dia x dtg ek?

atleast ko dpt seat dekat, kami beli yg paling murah je.. hehehe

tapi serius jatuh chenta dgn zizan nin kannnn? sgt le cute....

thetre ni ok masa zaman 1 & 2je, masuk zaman esma daniel dh boring...

next theatre Natrah. Nov ni, kwn aku ajak pi tgk lg, rsnya x kot.

Related Posts with Thumbnails