Followers

Wednesday, September 22, 2010

pengalaman pertama maryam



xtvt raya ke-5 kalau tak salah


masa kt raub ari tu kan...saya tak boleh cuci rambut sendiri sampai skrg dgn keadaan saya ni , kepala dah gatai ...kenalah ke salon gitu kan...hehehe budak bertuah ni pun tumpang sekaki...lawak la tgk dia malu2 rambut kena cuci.... ni 1st time jgn lepas ni jgn dia nak buat lagi sudah...kecik2 lg dah pandai nak cuci rambut bagai...

km pasal dah biasa p kedai ni, selamber badak la amik gambar...hek hek hek...km anak beranak mmg klu gunting rambut sejak beberapa thn ni ke kedai ni... murah dan selesa...urutan bahu dan blkg badan pun sedap baru 7 hengget ...syok wooooooooooo dia urut guna losyen, nak guna kedai punya boleh nak bawa sendiri pun boleh

kali ni saya x buat urutan blkg bahu ngan lengan, bukan apa risaukan tangan ni kan..kang buatnya urat saya stress, tak pasal2 dapat sakit lain...huhuhu seksa okeh.... nak cerita pun seriau....sadis sggh... bila dah baik nanti nak p urut satu badanlah..ari tu last p ngurut bulan 2, kt alamia ( x sure nama kedai) dlm summit tu...

sekian cerita saya utk kali ini :)


* bersabarlah dalam setiap tindakan...DIA Maha Mengetahui







autopublish

3 comments:

♥Azie♥ said...

maryam g salon yer...

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh amboi2...mcm mak datin hah maryam...kemain die rileks kene usap2 kepale....mmg syok cuci rambut ni kan sue....rase nak tdo pun yeak tau...ye laa org dok gentel2 kepale kite......

mmg pasni wajib kalo ko gi cuci rambut, minah ni pun kene cuci gak he he he he....gitu laa anak pompuan kan...en abu tgk pun jeles jek tuh heheeheheh

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

oo boleh geng la dengan emily gi cuci rambut kat saloon

Related Posts with Thumbnails