Followers

Thursday, September 23, 2010

HARI LAHIR SAYA = HARI MALAYSIA







Hari MALAYSIA baru2 ni  ( sapa tak tau bila hari Malaysia sila gugel sekarang !) adalah hari lahir saya yg ke-29 hihihi thn dpn dah ada no.3 kt depan... syukur al-hamdulillah saya masih ada lagi... semoga saya diberikan yang terbaik untuk segala-galanya... terima kasih yg tulis ucapan hepi besday kt saya di fesbuk...  :)

adiah tak ada pasal 2 bulan lepas dah dpt adiah besday, jadi masa besday saya cuma dpt kek ni je...hehe mak tok sponsor dan mulai thn ini tiap2 kali besday saya adalah cuti umum korang ada ? hahahaha.... tpkan mak tok cerita masa nak beli kek besday saya mak tok bleh konpius umo anak dia, nasib baik betul..ada ke patut nak tulis umo 30 haishh sentap tau klu tetiba umo ai dah 30...klu 28 ok gak .... hek hek hek... 




autopublish

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wahhhhhhhhhhhhhhh bertuah badan ....rupenye setiap 16 sept besdi ko la sue yeak...siap dpt cuti umum lagi tuh....keh keh keh ....untung ko sue...

selamat hari lahir sue.....moga terus sukses dan dimurahkan rezeki.......

عين / ايلين said...

Wah, leh declare 16 Sept. sebagai Hari Puan Suhana ni..

happy belated bday Su. 29, muda lagi tu... :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi belated besday!!!!!
yup, masih muda lg tu.. ;-)

Sham Ummi Echa said...

besnya tiap kali besday cuti umum. hepi belated besday sue...

Jasfyra said...

happy belated besday sue..beshnya lps ni..time besday ko je cuti kan

old boys association said...

selamat hari malaysia kepada SMT...

tarekh laher aku plak ialah pada 1 ogos yang merupakan hari jadi THR.

Related Posts with Thumbnails