Followers

Friday, September 03, 2010

dua satu tujuh





salam semua :)
mood malas kerja sudah datang, hehehe dok ingat nak chotie sajer dah ni tp cam biasa kena paksa diri gak buat kerja kalau tak nak chotie pun tak senang hati...rasa sesak je nafas nih ...huhuhu

tadi saya masuk keja lambat sket, p hospital dulu check darah saya... al-hamdulillah sel pembeku darah @ platelets saya berada di tahap yang bagus .... 217  yiehaaa so saya kompom senin ni buat pembedahan kecil... * doakan saya selamat dan tak sakit ye... hehehe ngeri bila fikirkan....

saya kena check darah dulu pasal sebelum ni saya adalah pesakit ITP, sampai sekarang before buat apa2 yg melibatkan darah contohnya cabut gigi  ke hapa saya kena p hospital buat ujian darah utk tgk sel pembeku darah saya bagus atau tidak...sekiranya rendah, saya kena tggu sampai dia naik pada paras yang sepatutnya...dan kalau tiba2 sel pembeku darah saya jatuh iaitu bawah pada 50 saya kena ambil ubat khas ( bleh gemoks tau klu makan ubat tu...lapar 24jam!) so far al-hamdulillah saya sihat sepenuhnya...cuma ambil langkah berhati2 sahaja...

 
 
 
Idiopathic thrombocytopenic purpura (ITP) is the condition of having a low platelet count (thrombocytopenia) of no known cause (idiopathic).[1] As most causes appear to be related to antibodies against platelets, ITP is also known as immune thrombocytopenic purpura or immune-mediated thrombocytopenic purpura. Often ITP is asymptomatic, however a very low platelet count can lead to visible symptoms, such as purpura (bruises), or more seriously, bleeding diathesis.
 
sumber : http://en.wikipedia.org/wiki/Idiopathic_thrombocytopenic_purpura

6 comments:

Jasfyra said...

semoga ko cpt sembuh sue..

☆ lieya latif ☆ said...

sian ko sue...aku bace, aku lak yg takut dengar pembedahan2 nie....insyaallah ko cepat sembuh sue...kami kawan2 doa yg terbaik utk ko.......

oli said...

sue, pembedahan apa? apa-apa pun doa yang terbaik untuk u!!!

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Seri Nuang Shah Alam said...

kepada madame suhana,

semoga berjaya dan all the best.

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

insyallah akak doakan pembedahan tu berjaya dan sue cepat sembuh

Related Posts with Thumbnails