Followers

Monday, September 20, 2010

cerita 1 syawal kami :)



Salam all,

SELAMAT HARI RAYA :)

saya masih lagi kurang sihat ...dugaan sggh raya tahun ini ... Al-hamdulillah 

mari kita mulakan hari ini dengan menayang gambar pada 1 syawal raya tahun ini oh ya raya tahun ni kami sambut di kedah kemudian baru balik raub ....

hahaha  sebenarnya kalau ikutkan warna tema kami pada tahun ini ialah biru tapi disebabkan oleh baju raya saya & maryam huduh  x bape nak molek maka pujuk rayu terpaksa di laku kan kepada suami terchenta agar beliau membeli sepasang baju melayu kaler hijau ...hahaha kebetulan thn ni saya buat 2 pasang baju kurung sama corak ngan maryam ....  ngan maryam sekali x pakai baju biru itu berhari rayalah kami sekeluarga dgn berwarna hijau...okeh apa...cuns jugakkkkk ... nasib baik en abu kesiankan isterinya yg sakit ni eh masa tu belum buat operation lagi rasanya nasib baik ambil baju awal...klu tak nangis la pakai baju x lawa.... so dia ikutkan gak la cari baju kaler hijau....penat gile bulan2 posa nak beli baju ...

raya tahun ni paling rileks...hehehe org sakit tak boleh buat keja... dlm rileks tu ada gak sapu2 sket2... kemas sket2...kesannya....dilain cerita okeh... nama dah pompuan, rimas okeh klu dok melangut...

oklah nanti sambung cerita lain... kami tak byk berjalan pun maklomlah tgh sakit... ada kisah sendu sket mengenai operation bwh lengan saya nih...huhu nasib badan.... tp dalam sakit2 tu nyingah ke tempat2 yg teringin nak tetap nyingah ! haha..antaranya otw blk raub km ke CH, kata ada jalan pintas ke raub... pastu otw blk umah sendiri km ke bukit tggi ....hehehe sampai umah lembik..sakit sana-sini....

bersambung .....

12 comments:

♥Azie♥ said...

sue macam berjanji aku pun hijau gak taun nie

izahdaut said...

sue..lawo ngat tu sedondon gitu kan..semoga cepat sembuh yek...risau gak tengok menda alah yang di operatenya tuh..oo raya kat kedah jugak ye..same le kome pun..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

alololo....tak kisah ler..janji tetap cun di pagi raya..nasib ler en abu sudi nak tukar kaler hijau tu yerk sue...
btw...sama tema plak yerk kita.....ada hikmah gark ko tukar kaler gitew...wawawah..

sian org sakit nie..takpelah sue...
byk2 sabar k

makcikrehan said...

Baru tau sue operate before raya. semua dah selamat, Alhamdulillah. selamat hari raya sue :)

☆ lieya latif ☆ said...

loooooooooo last minit ar kirenye tukar tema ni yeak sue....keh keh keh ...seb baik ade backup yeak tak....tapi hijau korang ni aku suke...sweet....berseri korang anak beranak...maryam pun baik pakai tdg hah..sejuk tgk hah!!

ko kene rehat cukup2 tu sue....moga sume cepat semboh yeak....

nifalnin... said...

heheheh... ok la tu... hijau pun hijau la sue.. janji ghaye... hikhikhik... nasib baik ade baykap... hahahahah...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sangat tomei anak dara sue bertudung...so cute

~~Ciklinn~~ said...

selmat hari raya sue...... maaf zahir batinn....

sweet tau ijau... laki aku nak gak pepel huhuhuhu.. tapi aku tetapp ada ijoo gak.. hhihih

Sham Ummi Echa said...

ok la sue..wpon last minit tukar tema..tp tetap cun apa. sama ngan tema aku tahun ni kaler hijau gak.

ko dah sihat ker sue? jgn lasak2 kkk..hehe

lemang raya 2010 said...

aku guna baju raya tahun 2007 yang lalu dikenakan dengan kain pelekat tahun 2006. hehehehe, cuma kopiah puteh ja yang baru.. itu pon tahun 2009, tak pernah pakai lagi. heheheheehehehe

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

salam sue..semoga sue cepat sembuh yer..
wah..ramai tul tema warna hijau..ok aper, walau last minute tukar tema..ndak2 anak dara tu..comel..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

semoga cepat sembuh sue.. akak punya baju raya pun tak lawa sue.. tp akak belasah jer. huhuhu

Related Posts with Thumbnails