Followers

Thursday, August 12, 2010

tayang gambar makanan lagi - XTVT bersama taska zulaikha

tarikh: 06/08/2010 (jumaat)
lokasi : BBQ Steamboat, Kuang Sg. Buloh
waktu : 8.30-10.30 mlm


tgh tggu time nak buat persembahan... bukan main makeup budak2 nih...baju suma disponsor oleh cikgu taska.... kami bayar upah jahit je...murah je baju kurung rm14...


tudiaaaaaaaaaa hahaha lawak la budak2 ni berpoco2 ... saya ada buat video tp malas plak nak tepek... lawak je....maryam x ingat step sgt...dia byk ikut kawan2 dia jek...

budak yg pakai tudung belang2 tu terer giler..badan dia lembut jek... cayalah...nama dia ainul...


dah siap...berpeluh2 depa....

anak2 tgh buat persembahan mak pak plak bz memasak...hehehe puas hati sgt makan kt sini...satu kepala rm18 sahaja..... sedap plak tu....makan la byk mana pun..... ala2 soul garden je...ni lagi murah... hihihi dekat je ngan rumah kami...dlm 15min rasanya...

km dok satu meja ngan kawan en abu... anak dia pun dok kt taska zulaikha gak... tah bapa kali km tambah mknan utk di masak masa tu...haha klu dok ngan org lain sure malu...kami mkn sggh2..x de malu2.... :P lepas nasi, mkn ngan mee plak, pastu maggi pun ada...mee sanggul... hehehe...belasah sket2....suma nak kena rasa...

eksyen je ngan kayu penyepit tu...saya tak reti guna pun



ada tukar2 hadiah...utk hepi2....saya dpt hadiah ni... hihi syok wooo al-hamdulillah :)


* tgh makanan tu tetiba teringin plak dah...tp nak p kena tggu lepas posa...rugi la pegi skrg tp makan sket jek...hihihi.....





6 comments:

♥Azie♥ said...

su mmg syok makan kat sini kan...ada bakar2 sekali kan..

Aleeya said...

VAVAVAAAAA BERPOCO POCOOO HEHEHE TERER DAK2 NEHHH

TAK PANDAI LA MKN GUNA PNYEPIT KLO TERAI KEPIT KONPEM LANTING PNYEPIT TUR HEHEHE

☆ lieya latif ☆ said...

wow...best tu sue, yg penting harga berbaloi2.......

aku pun tak terra ar wei pakai chopstik tu...mau terbarai kalo gune..eksen2 tu boleh ar mcm ko tuk amik gambo hehehe

ayah,ummi, farish said...

sedapnyer tgk makana, lagik2 time pose nie...mmg murah lah tempat tu..berbaloi2

mar!ahaf!z said...

uik sue, restoran ni kat mana weih? dkt rumah kiter ke? kene gitau kak long aku suruh bawak ni..
aku tak reti sgt steamboat, tp hafiz giler..

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails