Followers

Thursday, August 19, 2010

sudah-sudahlah

salam all,


hihihi, saya sedang berusaha tidak membeli apa-apa pakaian raya untuk maryam lagik... tapi geram la bila tgk sana-sini tantek2 ... klu ikutkan tggl tudung raya maryam je belum dibeli.... yg lain al-hamdulillah sudah settle....

tolong doakan saya berjaya ye.... :) hihihi





9 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ...ye ke sue....ntah2 hujung minggu ni ko pi soping lagi heheeheheh.....

wah maryam pakai tudung raye nie...bagus anak dare ko....muslimah gitu.....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

bagus la sue dah siap awal2.. apa tema baju raya tahun ni

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

lieya - ala tudung di pagi raya jek..pastu hilang tah ke mana...budak2 lagi....


k.mimi - pagi raya km semua akan berbaju warna biru :) hihi pastu acara bebas..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha....apa nak buat sue...baju bebudak pompuan comel2 belaka...aku pun sedang menahan diri dari membeli baju2 raya batrice lagi..tp bila tengok kebaya budak comel2 belaka...alahai.....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha....apa nak buat sue...baju bebudak pompuan comel2 belaka...aku pun sedang menahan diri dari membeli baju2 raya batrice lagi..tp bila tengok kebaya budak comel2 belaka...alahai.....

Nandre The Legend said...

smt,

hang jangan gatai nak pi jalan-jalan kat tempat jual baju raya tu, kalau tak nanti, mulalah gatai tangan nak cek pitih, lepeh tu.. apa lagi...

Nandre The Legend said...

tu yang aku maleh nak jalan-jalan dalam musem raya nie, aku dah jalan pon sebelom puasa hari tu, jalan pusing satu shah alam... heheheh sebab masa tu belom sale raya...

baju budak2 senang beli, kat JUsco pon dah sale sebelom raya...

mar!ahaf!z said...

jgn kuar.. aku berjaya lakukannya ;)

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails